Kontrollrummet

CHROME: "Tomorrow" 020906

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Gud vad kul att höra denna efter så många år  :D
Klart du den ska bli klar, den är ju faktiskt jättehäftig! Störtskönt KR-kör-samarbete!
Plinkar på en låt...


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Verkligen snyggt!  :D
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ja den här är nog svårslagen i form av antalet medverkande gissar jag :D  (den låg inte på KR-servern)
Skön och mäktig låt men som andra påpekat kanske behöver köras en vända till och det där saxsolot?
Plinka Egg och Marre på sista frasena?
« Senast ändrad: 13.12.2013, 14:50:43 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Good skit.
Allt bra kan göras bättre så om du har tid och intresse kan även denna nå nya höjder. Jag upplevde kompgitarr i första delen som en med förbättringspotential. Tyckte dess komp hade "mer ljud" än nödvändigt, saknar en enkelhet och brilljans som den skulle kunna ha. Vet inte säkert om det beror på hur den spelas eller har mixats...

Thnx. Jag tror att det finns en hel del att göra på mix och arr. Skall se om det går att få fram spåren från grottorna de gömmer sig i!

Gud vad kul att höra denna efter så många år  :D
Klart du den ska bli klar, den är ju faktiskt jättehäftig! Störtskönt KR-kör-samarbete!

Ja, den är rätt sköj! Skall se över om vi kan få fatt i filerna :) Du och Rattle låter grymt bra ihop :D

Verkligen snyggt!  :D
/Roffe H

tack o tack!

Ja den här är nog svårslagen i form av antalet medverkande gissar jag :D  (den låg inte på KR-servern)
Skön och mäktig låt men som andra påpekat kanske behöver köras en vända till och det där saxsolot?
Plinka Egg och Marre på sista frasena?

haha, ja svårslaget =)

Vi får se hur restaureringen går. Det är rattle och Plinka som tonar ut om jag inte missminner mig.




tack allihop för återtyck :D
https://soundcloud.com/secondary-protocol