Forum > Demolåtar
Rattlesnake - the frozen shore
Roffe H:
Mycket njutbart, visst får man novembervintervibbar. Fint ljud på nya instrumentet. :)
/Roffe H
Rattlesnake:
--- Citat från: bjurte skrivet 12.12.2013, 11:07:00 ---Åh vilka sköna och skumma harmonier, älskar sådant, härlig stämmning och ljud.. :wub:
--- Slut citat ---
Visst är det kul när man hittar klanger som är skumma men som passar i sammanhanget? :D
Kul att du gillart. Tack för lyssning och kommentar.
--- Citat från: Roffe H skrivet 13.12.2013, 11:12:37 ---Mycket njutbart, visst får man novembervintervibbar. Fint ljud på nya instrumentet. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack Roffe, kul att höra! Angående cellon så är det bästa att den är alldeles gratis och mycket spelbar i och med vibration kommer efter ett tag. Dessutom är den fint programmerad så legatotonerna snyggt binds samman. Tack för lyssning och kommentar.
Plinka:
Den är riktigt mysig nu. Har du ändrat i harmonierna? De är väldigt intressanta i alla fall, och mellanpartiet fungerar fint :)
Cellon som smyger sig in till höger är klockren, mysmys, ev kunde du automatisera panoreringen på den så att den kryper lite närmre mitten eftersom ;)
Eddi:
Jo du har nog rätt att durklangen gör att det sticker ut lite - jag har vant mig vid dom - blev väl bara så överraskad förstagången. Mycket bättre/softare anslag nu - värdig avslutning med cellon där jag iofs håller med Plinka att den kan vandra mot mitten men cellisten ska ju sitta på sin plats till höger sådet vore väl konstigt det också.
Än mer njutbar nu alltså :D
Plinka:
--- Citat från: Eddi skrivet 17.12.2013, 02:48:27 ---... - värdig avslutning med cellon där jag iofs håller med Plinka att den kan vandra mot mitten men cellisten ska ju sitta på sin plats till höger sådet vore väl konstigt det också.
--- Slut citat ---
Vem har bestämt att cellisten ska sitta till höger? Jag tror hen tröttnat på det nu, nu finns det så mycket scenutrustning så han kan sitta på en sån där snurrande skiva i golvet, och glida runt lite, det skulle hen tycka var jättekuuul, lite cirkus liksom :D :P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida