Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Pianostycke för 6 basuner, 1 piano och en orkester (Uppdaterad)

<< < (2/7) > >>

Llauma:
Jag måste hålla med de tidigare talarna. Ibland känns det improviserat och taget ur luften utan nå riktig tråd i låten. Stundals är det riktigt vackert och välkomponerat. Du jobbar snabbt, men kanske lite väl snabbt. Du har kunnandet att skapa nåt ruskigt bra men du verkar inte riktigt ha samma nivå på ditt tålamod. Låten? Jo den är bra men som helhet tycker jag inte att den lever upp till din och låtens potential.

Dividend:

--- Citera ---Jag måste hålla med de tidigare talarna. Ibland känns det improviserat och taget ur luften utan nå riktig tråd i låten.
--- Slut citat ---
Delar är "improviserade", om du menar de som inte är lätttillgängliga eller stirriga, men det finns en anledning till att jag behöll dem ;). Håller mig till samma tonart också rakt igenom. Det är inte särskilt avantgarde egentligen. Nog med försvarstal ;) Tack för ärlig kommentar!

--- Citera ---Du har kunnandet att skapa nåt ruskigt bra men du verkar inte riktigt ha samma nivå på ditt tålamod. Låten? Jo den är bra men som helhet tycker jag inte att den lever upp till din och låtens potential
--- Slut citat ---

Ja, vem vet. Imorgon jag kanske lyssnar och inte fattar vad för skräp jag skapat. :) Har faktiskt hänt :)

DåligtGehör:
Jag gillar att lyssna på denna. Den låter glad men också tankfull.

En spännande och bra blandning av väst och öst.

Hurivida den är färdig eller inte vet jag inte. Jag skulle gärna höra den med riktigt bra samplebibliotek... eller ännu hellre att du samlar ihop en orkester därborta och gör en "riktigt" inspelning.

Dividend:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 02.03.2007, 19:15:38 ---Jag gillar att lyssna på denna. Den låter glad men också tankfull.

--- Slut citat ---

Tackar!

--- Citera ---Hurivida den är färdig eller inte vet jag inte. Jag skulle gärna höra den med riktigt bra samplebibliotek...
--- Slut citat ---

Definitivt kompositionsmässigt färdig. Nåt jag stör mig på är att pianot har inte kan spela legato. Skall kolla om det går att fixa... Ja, då satt man där igen.

--- Citera ---eller ännu hellre att du samlar ihop en orkester därborta och gör en "riktigt" inspelning.

--- Slut citat ---

Förmodligen enklare iaf ;)

1up:
Det känns mer moget och genomtänkt. Högre klass på något sätt. Intressant utan att vara påträngande. I bakgrunden utan att vara tråkigt. Mer harmonier? Roligare ljud? Träning ger färdighet?

Gott jobb hur som helst och njutbart! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion