Forum > Färdiga produktioner
Asti & cpg - Vill inte vara där nu (klar)
bjurte:
Nämen Greken är här igen !! B)
Gillar dit bouzokispel, bra melodi skön låt.
Bli bara inte för mycket tjenis med detta dära trollet Kastreris.. :D
Asti:
--- Citat från: bjurte skrivet 10.12.2013, 01:40:27 ---Nämen Greken är här igen !! B)
Gillar dit bouzokispel, bra melodi skön låt.
Bli bara inte för mycket tjenis med detta dära trollet Kastreris.. :D
--- Slut citat ---
Jaså, du tycker det här också låter grekiskt? :unsure:
Kul att du gillar bazookan, melodin och låten! :D
Tack för kommentar!
/Asti t.f. Grek
Rattlesnake:
Jepp, sången är hemma! Gillar förresten basen på denna, och jag tycker drivet funkar finfint i verserna!
Nu låter det nästan klart, utklingningen på slutet kunde kanske ha varit lite mer samordnad. En liten fade så.
Emulator:
Instämmer med Rattle ovan! Snygg låt, bra sång med din personliga prägel och i överlag bra mix och spel.
Sången känns liiiiite hög i volym i inledningen, framförallt när man spelar på låg volym. kanske en liten liten 0,2 db minskning skulle funka?
Eller så skiter du i det. Funkar ju bra.
gött mos!
Asti:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 11.12.2013, 01:05:16 ---Jepp, sången är hemma! Gillar förresten basen på denna, och jag tycker drivet funkar finfint i verserna!
Nu låter det nästan klart, utklingningen på slutet kunde kanske ha varit lite mer samordnad. En liten fade så.
--- Slut citat ---
Vad bra att sången känns OK! Roligt att du nämner basen, vilket inte händer så ofta. :)
För att få ett bra driv gäller det oftast för mig att hitta rätt trummor. Skönt att det funkar här!
"Utklingningen" blev lite svår pga orgeln, som är svår att fade:a ut. Om jag bouncar den till ett
audiospår kan jag ju iofs göra det. Om det går att göra i midi vet jag inte....
Tack för kommentar och tips!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida