Forum > Demolåtar

equality & Ola - Winter med Olas gitarr

<< < (9/11) > >>

equality:

--- Citat från: Eddi skrivet 11.01.2014, 16:31:02 ---Javisst med Olas kryddblandning som komplement så blev det en färdig anrättning i mina öron. Smooth :D

--- Slut citat ---

Schysst! Diggar Olas gura också men kunde inte ladda ner en fil!  :wacko: Räcker ju långt så här men ändå.

--- Citat från: Henric skrivet 11.01.2014, 16:53:34 ---Mycket bra! Introt är super - på piano delen får jag lite Jan Johansson vibbar - gitarren är helrätt! Snygg med bra ljud!  :wub:

Ang Sonar som jag själv använder (8.5 mkt stabilt) så kan du frysa spåren (freeze track, freeze synth) för att spara cpu och minska på latencyn. Är det grejor som ska spelas snortight brukar jag exporterar ut en waw-fil på mixen för att sedan öppna upp ett nytt projekt och spela in, exportera ut för att sedan stoppa in det i ursprungsprojektet!

--- Slut citat ---

Kul att du gillar detta! Jag har ju hängt med Cakewalk på alla uppdateringar. Med SSD-diskar, i7-processor och 16 GB RAM klarar sig de flesta projekt utan de åtgärder du nämner. Fryser spåren inom projektet utan att exportera. 8.5-versionen gillade jag starkt. När X-serien kom blev stabiliteten sämre. Med X3 är den helt godkänd igen. En av fördelarna med X-serien (förutom 64-bit-version) är att man kan med dubbla skärmar ha PRV på den och track-view på den andra.

bjurte:
Fn.. va bra det blev nurå !! :)

equality:

--- Citat från: bjurte skrivet 11.01.2014, 17:12:43 ---Fn.. va bra det blev nurå !! :)

--- Slut citat ---

Collab is da shit! Är ju bara så. 

Ola:
kul låt :) kul och lägga lite gura. tack equality  :)
kliver från mig själv och tittar lite utifrån   :ph34r:
låter lite Jeff beck ? mycket pga låten i sig  :D

Kul.
Mvh Ola

equality:

--- Citat från: Ola skrivet 11.01.2014, 17:55:44 ---kul låt :) kul och lägga lite gura. tack equality  :)
kliver från mig själv och tittar lite utifrån   :ph34r:
låter lite Jeff beck ? mycket pga låten i sig  :D

Kul.
Mvh Ola

--- Slut citat ---

Beck är nog en bra liknelse. F-n, tokgillar ditt klös på slutet! Tack Ola!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion