Forum > Demolåtar
equality & Ola - Winter med Olas gitarr
tigersoul:
Kanske kan bygga upp något som är en blandning av vocals o synthar körmässigt? latjat med det en gång med hyfsat resultat ;)
equality:
--- Citat från: Altsax skrivet 07.12.2013, 15:30:36 ---Lyssnade på första. Tyckte den var jättebra som bakgrund men saknade nått som rörde på sig i centrum, sång eller nått.
Lyssnade på andra.
Där satt den
Helt perfekt!
:wub:
/Josef
--- Slut citat ---
"Den andra" är det med Olas gura? OK. Fina mackor men jag skulle vilje rumstrera lite med denna innan sjösättning. Tack J!
--- Citat från: tigersoul skrivet 07.12.2013, 20:56:37 ---Kanske kan bygga upp något som är en blandning av vocals o synthar körmässigt? latjat med det en gång med hyfsat resultat ;)
--- Slut citat ---
Tycker också det låter väldigt intressant. Försöker först mixa ihop med Ola gura nu och ser vad som kommer ut. Tack igen tigern!
Plinka:
Yes! Hänger ihop bättre så här! :D Nu börjar det verkligen likna nåt. Tycker att det där helikopterljudet som kommer in vid 123(tror jag det var) inte ska öka lika mycket i styrka, utan stanna lite längre bak, och gärna med ngn delay-effekt eller nåt så att den nästan tonar tillbaka ut också...men det är jag det ;)
Dividend:
"Avancerade" harmonier som hänger ihop bra.
Citattecknen är där för att de egentligen inte är avancerade :) men för att utge sig för att vara synthpop.
Har inte så mycket att komma med, tycker det var roligt att följa låten från början till slut.
equality:
Plinka: Tack för att du ville lyssna igen! Ska se över helikoptern där du angav. Kanske skall den tona ut. Måste be Ola om gurafilerna också. Mucke nu... :ph34r: :)
Divid: Citattecknen är nog på sin plats. Uppfattade någon form av underhållsvärde i denna hos dig? Sånt är alltid roligt! Thnx Per!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida