Forum > Demolåtar
no man a island....stich me hole..ny mix, ännu bättre
ynot:
--- Citat från: Marsall skrivet 06.12.2013, 17:58:06 ---Nice Tony!Skön gura skön bas Skön sång..Nu är det bara att mixa till det... Men sången e för långt borta o låg ..försök få ihop det hela bättre..Så blir det här den bästa av dina jag hört hittills..Riktigt skön!! Så Rock on" vidare B)
--- Slut citat ---
Tackar för feed
japp vill verkligen få denna bra ...ligger så mycket känslosamma delar i den så får mixa med halva hjärtat.
Stort tack för tankar o din tid
Tony
Emulator:
Få låtar levereras i sån här förpackning. På något sätt är det som ett ömtåligt barn blottar sina rädslor och uttrycker sina rädsla för att sedan köra över en med en ångvält.
Jag har sagt det förut att jag verkligen gillar när du sjunger mer ömt som du bitvis gör här. Som en femminuters käftsmäll varvat med lite klapp på kinden och tröst.
vore jävligt roligt att göra en remix på den där någon gång.
Lite otajt låter det i början. Frågan om det adderar till yxigheten, tyngden och det speciella eller om det vore bättre att det satt mer på beat.
'nb'
awsewdjm mdme3vh2fe dc
(två rader hälsning från Moa 3 år)
MEllanspelet gillar jag vekrligen med. PAssar rakt in.
Otroligt tungt och rått, och på något otroligt snyggt sätt varvat med sån känsla och finess.
grymt bra.
ynot:
Tackar Emu
Funderat på det i början också skall nog lägga om för o kolla
filerna finns om du vill
blir jätte glad för kommentaren
Danko
Tony
+ en ny mix lite omsjungningar
Marsall:
Gillar också laybacksången i verserna ..reffen e lite volymojämn på sång... jobba med mixen Så blire gottpåse! ;)
equality:
Bidraget till barnvisefestivalen? :D
Slipad med rätt sandpapper. Shine on!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida