Kontrollrummet

Emu: You Only Hurt The Ones You Love (Unspoken)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
LÅTNAMN: You only hurt the ones you love (Unspoken)
ARTIST/GRUPP: Emu
GENRE: mm
LÅTLÄNGD:
KOMPOSITÖR: emu
PRODUCENT: emu
EV. MEDVERKANDE: nej
INSPELNINGSÅR: 2013

Hej,

knappt tid att rapa nuförtiden känns det som med kinaresor och en massa att stå i. Så blev det iallafall lite ventilerande härom kvällen, och lite ingastat nu igen.

Jag har förhoppningar att kunna sätta all sång bra sedan, nu skaver det lite väl när jag kommer igång.

Hur funkar strukturen? jag försöker att få lite mild introduktion och sedan lite bombom och frustration :)
You only hurt the ones you love (Unspoken)

i would give my arm
I'd set off the alarm
and spend the nights awake
to keep you safe from harm

i would trade my health
my future plans too
give you all my energy, my life
if that would help you


   words are burning
   i keep turning
   back down from above
   words unspoken,
    trust is broken
    you only hurt the ones you love

I'd sacrifice the truth
I'd scare the wolfes away
I'd craw down in the gutter
I'd lie
if that would save your day

I'd sacrifice the truth
I'd scare the wolfes away
I'd craw down in the gutter
I'd cry
if that would save your day
http://www.perfectbounce.se/unspoken02.mp3
[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/unspoken02.mp3[/mp3]



Tillagt 8 dec:

Ett utro. Vill få lite utomvärldslig känsla av nån syntes människa maskin. eh. ja?

[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/utro.mp3[/mp3]

http://www.perfectbounce.se/utro.mp3
« Senast ändrad: 08.12.2013, 17:53:22 by Emulator »
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad pxm

  • Strängsnubblare.
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 166
  • Jag har målat av min Jazzmaster !!
    • Visa profil
    • johanpaxom
Jag tyckte den tog slut mitt i låten, jag väntade på ett pianosolo eller trumsolo
eller något instrumentalt efter första vändan men sången började om igen......
Nog om vad jag förväntade mig och till själva låten nu.

En helshysst ljudbild, mäktiga ljud från synthen (men inte för mäktiga utan passande till musiken)
sången tycker jag att du  gör bra och träffar in tonerna (kommer nyfiket att vänta på nästa version)
och när när delen som börjar med I ´d sacrifice the thrut kom jag att tänka på Depeche Mode ett tag.
Inte p g a sytnhen utan på sången och hela soundet liksom......Skivan från 89 där han sjunger strofen
"try walkin in my shoes"...Nu kom jag på det - "Violator" heter det albumet.
En bra låt från början till slut du har här, Emu. Jag vill dock gärna att den inte slutar mitt i och hör gärna ett instrumentalt
avsnitt i den....du gör intressanta  intrumentala delar tycker jag.....
Bra jobbat !!!!

mvh
"French Rock is like english wine" (John Lennon)
https://www.facebook.com/groups/JazzTheoryForum/


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Urskön låt du fått till här men vad hände på slutet? Jag kan också tycka att det saknas nåt rent musikaliskt - har du lämnat plats för Wernis där?
Riktigt bra låt som sagt - väntar på utvecklingen :)
« Senast ändrad: 01.12.2013, 02:04:44 by Eddi »
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Jag tyckte den tog slut mitt i låten, jag väntade på ett pianosolo eller trumsolo
eller något instrumentalt efter första vändan men sången började om igen......
Nog om vad jag förväntade mig och till själva låten nu.

En helshysst ljudbild, mäktiga ljud från synthen (men inte för mäktiga utan passande till musiken)
sången tycker jag att du  gör bra och träffar in tonerna (kommer nyfiket att vänta på nästa version)
och när när delen som börjar med I ´d sacrifice the thrut kom jag att tänka på Depeche Mode ett tag.
Inte p g a sytnhen utan på sången och hela soundet liksom......Skivan från 89 där han sjunger strofen
"try walkin in my shoes"...Nu kom jag på det - "Violator" heter det albumet.
En bra låt från början till slut du har här, Emu. Jag vill dock gärna att den inte slutar mitt i och hör gärna ett instrumentalt
avsnitt i den....du gör intressanta  intrumentala delar tycker jag.....
Bra jobbat !!!!

mvh

Tack som fanken!

Ja, den tar slut mitt i, jag har inte gjort nästa vers ännu, sångmässigt. finns dock en instrumental del och ett lite annat stick, samt utro.

Violator kom mycket riktigt 89, men walking in my shoes är från Songs of faith and devotion som är nästföljande skiva :D

tack för trevligt tyck! alla jämförelser med Dm får mig ju att sova gott ;)


återkommer så småningom när jag får tid att göra lite till. Det händer en massa saker just nu och tyvärr får studion stryka på foten för ofta.

tack!
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Tungt!
Tänkte börja med att säga att det är härlig text och melodi att sjunga för dig som kan känna in dig i budskapet.
Och jag kompletterar med att du har en härlig timbre i din röst. Den gör din sång intressant och du använder också din röst på flera olika sätt känns det som. Jag älskar att höra de olika stilarna som kommer ur din strupe! Din röst är ett fantastisk instrument!

Och så fruktansvärt tungt det låter om instrumenten (främst tänker jag på trummorna och basen).
« Senast ändrad: 01.12.2013, 02:21:30 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Tack Maxb, det värmer!

Man försöker att måla lite med olika klanger i rösten, för att utttrycka olika saker. Riktigt kul med sång tycker jag, det ger sådana uttrycksmöjligheter.

Kul att det går hem med trummor och bas, det skall vara lite boombom.

filar vidare!

tack!
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Urskön låt du fått till här men vad hände på slutet? Jag kan också tycka att det saknas nåt rent musikaliskt - har du lämnat plats för Wernis där?
Riktigt bra låt som sagt - väntar på utvecklingen :)

Shit Eddi, jag såg inte att du skrivit! Sorry.

Tack för tyck. Vet inte vad som lämnats plats för. Leker vi depechepastisch så finns det ju plats för minst en gitarr också ;-)

Just nu är det mest terapi i olika former, men en W-gitarr sitter precis aldrig fel.

Tack för tyck. Förhoppningsvis blir det fortsättning inom kort :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Väldigt snyggt när det drar igång vid "I'd sacrifice...."! Tung och skön ljudbild där.
Fin sång! Men jag skulle nog ta bort den svepande "visselpipe-synthen"...
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Mmm! Här har vi visst ett riktigt guldkorn som tar form! Ser fram emot fortsättningen  :D Du sjunger ju kalasbra och härligt med olika stilar, gillar i synnerhet när den blommar upp i full power vid 100" I´d sacrifice..."
Är benägen att hålla med Asti om visselpipesynthen, kanske skulle den bytas ut mot någon lite softare pad eller nåt.
 Får för mig också att sången känns som i olika rum i början jämfört med resten, från 100, men beror nog på att du står närmare i början när du sjunger softare...
Plinkar på en låt...


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Basdyket i andra "Words are burning..." är urskönt!!! Däremot låter sången som en helt annan tagning i det partiet. Även fösta gången. Annorlunda effektad eller något?

Visselsynten vill jag ha kvar. Den illustrerar eländet i texten alldeles utmärkt. En sån här låt måste ha något som skaver tycker jag.

Trummorna som vanligt blytunga. Gött det.

Kanonbra låt! He's back.

 :D


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Väldigt snyggt när det drar igång vid "I'd sacrifice...."! Tung och skön ljudbild där.
Fin sång! Men jag skulle nog ta bort den svepande "visselpipe-synthen"...
/Asti

Tack Asti! Jag ville ha en Tung ljudbild, men inte så svårsmält som jag kanske bruakr ha. Lite mindre metall och dist alltså, och mer bas och "mjukare" ljud.

Visselpipesynthen ja. Den ligger ju där för att ta bort eventuella rester av välbehag. Jag tycker det funkar som jag tänkt, men skall lyssna med dina öron också. Kanske du kan skicka dem med företagspaket 09:00 så kollar jag snabbt i morgon? :)


tack för tyck asti!

Mmm! Här har vi visst ett riktigt guldkorn som tar form! Ser fram emot fortsättningen  :D Du sjunger ju kalasbra och härligt med olika stilar, gillar i synnerhet när den blommar upp i full power vid 100" I´d sacrifice..."
Är benägen att hålla med Asti om visselpipesynthen, kanske skulle den bytas ut mot någon lite softare pad eller nåt.
 Får för mig också att sången känns som i olika rum i början jämfört med resten, från 100, men beror nog på att du står närmare i början när du sjunger softare...

Tack! KUl att sången verkar komma på plats lite bättre nu. Skall ta om hele klabbet så småningom, nu är det mycket riktigt en oherrans massa tagningar. Jag verkligen älskar proximityeffekt när jag spelar in, så jag sjunger nästan med miken i munnen när jag kan. Å andra sidan får jag ställa mig en meter ifrån när jag tar i, så det blir helt olika upptagning av rum etc, så det du hör är riktigt :)

Tack för tyck och snälla ord, jag skall som sagt fundera på visselpipan där, och dessutom kolla hur jag skall göra med effekterna på sången. Ett alternativ kan ju vara att verkligen skruva en helt annan effekt på olika delar av sången så det inte är något snack om det skall låta lika eller ej.. :)


Basdyket i andra "Words are burning..." är urskönt!!! Däremot låter sången som en helt annan tagning i det partiet. Även fösta gången. Annorlunda effektad eller något?

Visselsynten vill jag ha kvar. Den illustrerar eländet i texten alldeles utmärkt. En sån här låt måste ha något som skaver tycker jag.

Trummorna som vanligt blytunga. Gött det.

Kanonbra låt! He's back.

 :D

Basdyket är i allra högsta grad inspirerat av herrn whammy (?) på basen i anvil :D

Sången är massa olika tagningar med ovan beskrivna problem. Skall se över det hela.

Hos dig går tydligen tankarna om skavandet och det otrevligt braiga i ljudbilden hem :D

tack W, tack tack :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Vilket litet guldkorn in the making! Det finns en del saker jag skulle välja att slipa på. Lite stämmor som glider iväg i tid o lite ojämnheter här o var i arret men det har grym potential att bli kanon! Gillar kontrasterna o dynamiken. Skön röst!
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Stark text, och väldigt fint utkast på sången, känns nästan klart i mina öron, bra magstöd här du (  ;) ), och  jag gillar att det är lite olika rum på den, det blir fin dynamik där.

Och...kompet..du förnekar dig aldrig... :wub:

En riktig pärla som är till 4/5 polerad redan.

Följer denna!

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
i allra högsta grad inspirerat av herrn whammy (?) på basen i anvil

Det är nog gitarren som dyker, men ändå en: :wub:


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Snyggt som fasen...gillar sättet du bygger upp låten på.   :) Kan verkligen bli nåt....
Kanske kunde den sluta som den börjar, med de lugnare partierna?  :unsure:
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Alatar

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 597
    • Visa profil
    • www.alatarmusic.com
Jäkligt snygg och melankolisk låt.
Det enda som jag kan anmärka på är att beatsen är för starka/punchiga för min smak, typ efter 97 sekunder.
Du kanske borde höja sången i jämförelse mot bakgrunden i sista biten?
www.alatarmusic.com


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Jo, förtom visselpipsynten och det att låten tar slut mitt i så är den kanoners  :)
Ser fram emot denna som färdig.

// Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Vilket litet guldkorn in the making! Det finns en del saker jag skulle välja att slipa på. Lite stämmor som glider iväg i tid o lite ojämnheter här o var i arret men det har grym potential att bli kanon! Gillar kontrasterna o dynamiken. Skön röst!

Tack! JA, sångarret skall sättas, och sen sjungas om så får vi se. Kul att det uppskattas!

Stark text, och väldigt fint utkast på sången, känns nästan klart i mina öron, bra magstöd här du (  ;) ), och  jag gillar att det är lite olika rum på den, det blir fin dynamik där.

Och...kompet..du förnekar dig aldrig... :wub:

En riktig pärla som är till 4/5 polerad redan.

Följer denna!

/Marre

Stort tack Marre! Skall polera vidare så får vi se :D

i allra högsta grad inspirerat av herrn whammy (?) på basen i anvil

Det är nog gitarren som dyker, men ändå en: :wub:

Nee....basen väl? ;)


Snyggt som fasen...gillar sättet du bygger upp låten på.   :) Kan verkligen bli nåt....
Kanske kunde den sluta som den börjar, med de lugnare partierna?  :unsure:
/Roffe H

Tack, jag har försökt att få en låt med ganskea stora kontraster! Slutet är just så som du beskriver just nu, det avslutas med ljusa pianotoner och en liten lugn grej. Skall kika! tack :)
Jäkligt snygg och melankolisk låt.
Det enda som jag kan anmärka på är att beatsen är för starka/punchiga för min smak, typ efter 97 sekunder.
Du kanske borde höja sången i jämförelse mot bakgrunden i sista biten?


Tack Alatar. JA, nivåer och mix har jag inte jobbat så mycket med ännu, speciellt eftersom sången inte är klar ännu. Skall kika på att dra ner lite punch också, så får vi se :)

tack!

Jo, förtom visselpipsynten och det att låten tar slut mitt i så är den kanoners  :)
Ser fram emot denna som färdig.

// Space

Visselpipan verkar dela lägren, och det är kanske ett tecken på att den åtminstone sticker ut :)

skall mecka lite till när tid gges och återkommer med ny version!


tack allihop för kommentarer och lyssning!
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Snabblyssning.

Det är berörande, överlag väl sjunget och kan bli riktigt riktigt bra!
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil

Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
So far so good...
snabba analys efter 1 lyssning:
Tycker det är lite problem med volymen på sången särskild efter nån (eller flera?) refr där den dyker betänkligt.
pxm jmfr med DM och i såfall förslagsvis mer elvis-eko på sången?
Tycker nog bas/baskagge i refr. kan kapas en del i längst ner i basen för mer attack. Men ser nu att du ville ha "mjukare" ljud. Mig kvittar det nog.
Sången i början innehåller också en del möjligtvis onödiga inandningar?
Verkar lovande!


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Mäktigt låt. På väg till nåt stort. Beundrar din sångröst, rent och snyggt utan att tappa feeling. Gillar ju ditt perkussionhantverk, så även i denna om dt inte sker på bekostnad av rösten i refrängen vilket jag tycker är fallet här. Förmodligen en mixsak. Bra låt och den villl jag gärna följa.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
So far so good...
snabba analys efter 1 lyssning:
Tycker det är lite problem med volymen på sången särskild efter nån (eller flera?) refr där den dyker betänkligt.
pxm jmfr med DM och i såfall förslagsvis mer elvis-eko på sången?
Tycker nog bas/baskagge i refr. kan kapas en del i längst ner i basen för mer attack. Men ser nu att du ville ha "mjukare" ljud. Mig kvittar det nog.
Sången i början innehåller också en del möjligtvis onödiga inandningar?
Verkar lovande!

Tack ska han ha! Kasnke man skulle vilja ha lite kallt slapbackdelay ala -86 ? ;) Sången är ju ett eget kapitel, och jag har inte alls skurit inandningar och sånt, utan mest varit rätt nöjd med att det ändå låter hyfsat. Skall jobba mer på sång, och sätta sångmelodier/fraseringar ordentligt genom hela låten och efter det jobba med de olika stämmorna. Till sist kanske det kan bli bra.


Basen mullrar nog lite väl mycket som sagt, och kanske man kan skära dels bas, men även lite i trummorna utan att förlora flummigheten som jag är ute efter.

tack för tyck och bra tips!

Mäktigt låt. På väg till nåt stort. Beundrar din sångröst, rent och snyggt utan att tappa feeling. Gillar ju ditt perkussionhantverk, så även i denna om dt inte sker på bekostnad av rösten i refrängen vilket jag tycker är fallet här. Förmodligen en mixsak. Bra låt och den villl jag gärna följa.

Tack eq! Det känns som om sången börjar hitta hem lite nu efter all övning, så det är skitroligt att läsa en sån kommentar. Det vore kul att kunna hantera lite vibrato och sånt, men det får nog vänta tills jag är säker på vanliga naturliga klangen jag har.

Skall mixa in sången bätttre när det finns tagningar som jag är nöjd med, lite skissartat efter det drar igång än så länge.

tack igen för lyssning och tankar kring låten! :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
Djävlig bra sång
 inte helt självkärt o sätta den
bara ett ställe som hoppa ur
passar lysande i låten

 man hör ju vissa influenser vilket jag tycker är bra

Love the ones u hurt

att leva är att dö


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Göm inte din sång det är den alldeles för skön för, ;) Och bredda den på refrängen så blir det kanoners!  :)


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Djävlig bra sång
 inte helt självkärt o sätta den
bara ett ställe som hoppa ur
passar lysande i låten

 man hör ju vissa influenser vilket jag tycker är bra

Love the ones u hurt



Tack Tony, betyder mycket när det kommer från dig.

Skriker vidare :)

Göm inte din sång det är den alldeles för skön för, ;) Och bredda den på refrängen så blir det kanoners!  :)

Tack! Känns rätt så in the face i inledningen. Har en tanke med massa stämmor långt bak och en ganska torr längst fram i reffen... Får ser hur det blir.


Stort tack ska ni ha :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Hej vänner!

en ide till utro på låten. Skall väl till lite mer. men sådär halvorganiskt s ounds är jag ute efter. Sång som låter som ett instrument, eller kanske ett instrument med nån slags människa i :)

vad tycks?

[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/utro.mp3[/mp3]

http://www.perfectbounce.se/utro.mp3
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Kornstad

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 965
  • Fortes fortuna adiuvat
    • Visa profil
  • Soundcloud: user-954108238
Jag älskar partierna när låten drar igång och det låter Depeche när de faktiskt var bra så det står härliga till.    :wub:
Lyssnade på slutet också, men jag hade nog kortat det rejält och stoppat redan vid 20 på KR-spelaren, samt att jag hade höjt pianot för att få fram det och med ett delay så det blir sådär riktigt stort och gott.

Resterande kändes mer som utfyllnad för sakens skull tyckte jag.
Men första 20 var helt perfekt!
Me, Myself & I


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
"när de faktiskt var bra"  :wub:

tack tack för det K!

Bra tt själva soundet funkar. får se om det kompletteras med lite annat och ligger kvar i längd, eller om det helt enkelt dör där.

tack för tyck!
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Outrot blir kanon tror iaf jag ;)
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa

Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Tack för det Plinka och Tigersjälen, jag filar lite till så får vi se =)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Oh.. En missad pärla, tungt och bedrövligt precis som det ska vara !!  :D
Outrot satt som en smäck..
Kanske att jag tycker det är lite för luddig ljudbild, men jag är ju lite 'skadad' redan från början.. B)
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Tack!

Lite bumligt kanske? Skall se över mix och volymer vad det lider :D
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
46-50 i utrot har en ingrediens som måste vara med, för att ge den där känslan av osäkerthet, in i den sista. Gillar utrot och kan inte uttala mig om det är för långt eller lagom långt förrän jag hör det i låten som helhet.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google