Forum > Färdiga produktioner
Asti - En stackares klagan (klar)
Asti:
--- Citat från: tigersoul skrivet 04.12.2013, 18:03:24 ---
--- Citat från: Asti skrivet 04.12.2013, 13:43:17 ---Tack för sympatier tigersoul! :)
Nu har jag i alla fall sänkt virvelkaggen ytterligare i hela låten,
samt höjt hi-haten, vilket jag tror ger lite lugnare och mer
varierade trummor. Kommer inte längre med den utan får anse
den klar nu.
/Asti t.f. Klarerare
--- Slut citat ---
Jag håller med nu kan den gott få läggas in under färdiga ;)
--- Slut citat ---
Tack för trägen feedback! Skönt att du tycker så!
/Asti t.f. Färdigunderläggare
equality:
Härligt Asti! Vilka fina harmonier! Jag tänker lite på Wiehes Linsdanserskan. Så där oväntade toner och ackord. Härligt driv i kompet, mellanpartiet gillar jag mycket, svänger bra!. Jag tycker du har fått till denna perfekt. Trummorna är toppen i mina öron. Kan inte hitta nåt att klaga på. Habilt hantverk kombinerat med känsla.
tigersoul:
--- Citat från: Asti skrivet 04.12.2013, 20:59:46 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 04.12.2013, 18:03:24 ---
--- Citat från: Asti skrivet 04.12.2013, 13:43:17 ---Tack för sympatier tigersoul! :)
Nu har jag i alla fall sänkt virvelkaggen ytterligare i hela låten,
samt höjt hi-haten, vilket jag tror ger lite lugnare och mer
varierade trummor. Kommer inte längre med den utan får anse
den klar nu.
/Asti t.f. Klarerare
--- Slut citat ---
Jag håller med nu kan den gott få läggas in under färdiga ;)
--- Slut citat ---
Tack för trägen feedback! Skönt att du tycker så!
/Asti t.f. Färdigunderläggare
--- Slut citat ---
'
Oja klart vi måste vara lite trägna här i all positiv bemärkelse :P :P
Asti:
--- Citat från: equality skrivet 04.12.2013, 21:28:27 ---Härligt Asti! Vilka fina harmonier! Jag tänker lite på Wiehes Linsdanserskan. Så där oväntade toner och ackord. Härligt driv i kompet, mellanpartiet gillar jag mycket, svänger bra!. Jag tycker du har fått till denna perfekt. Trummorna är toppen i mina öron. Kan inte hitta nåt att klaga på. Habilt hantverk kombinerat med känsla.
--- Slut citat ---
Är själv nöjd med instrumentalpartierna framför allt. Text och sång är väl inget som sticker ut.
Har lyssnat på "Lindansaren", men den är ju t.ex uppbyggd med synthar och går inte i valstakt,
så det är väl i så fall kanske de lite "avvikande" tonerna i instrumentaldelen som påminner....?
Jättekul att du gillar låten, inklusive trummorna! Har kanske fått till dom till slut... :)
Tack för din kommentar!
/Asti
equality:
--- Citat från: Asti skrivet 04.12.2013, 23:58:25 ---Har lyssnat på "Lindansaren", men den är ju t.ex uppbyggd med synthar och går inte i valstakt,
så det är väl i så fall kanske de lite "avvikande" tonerna i instrumentaldelen som påminner....?
--- Slut citat ---
Ja just, de oväntade tonerna och ackorden. Svag för sånt. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida