Ni är bara bäst boys..

Max:
Tack för tycket,jag drog en liten räka på trynorgeln där ja
Jag har också mixat "Sidewalk" klart,eller närmare får vi hoppas - fortsättning följer på det..
Alatar:
Håller med,det är mycke midi.Mest för att en kabel till keybordet har lagt av,så jag fick knappa in tonerna manuellt.Det blir inget liv i ett sådant förfarande,men jag släpper igenom det.Bas,gura,munspel å sång får stå för icke midit i denna.
Ja fogen mellan delarna blev lite abrup,kanske skulle ha jobbat mer med det..Men jag har släppt denna förutom mixen,och den verkar klara sig igenom julskive snaran,så vi kör.
Roffe:
Ja man får ta en paus ibland och ladda batterierna.Kul att du gillade svänget Roffe,det värmer.
Peter:
Thanx mate..Ja första delen,håller med där.Lite speciell teknik då jag slår med knuten näve snett nedåt och låter naglarna/handen "boxa"(fast inte som i råsop)strängarna på acken.Jag har ett annat alster med liknande teknik i en annan genre,som jag har vridit och vänt på i ett par månader.Så det kommer nog en till nån gång efter jul kanske..
Kul att du gillade den Peter,det värmer gott i ljuset från juleljusen

Krister/Space:
Kul att du gillar den,skall kolla knäppet.Jag tonade en aning på första ackordet och plingeling synten,förmodligen där det spökar.
######################
Det bästa med KR det är ni boys.Kul att få uppskattning och glada tillrop då man återvänder efter lite exil..
Sedan verkar mixen sitta,och det glädjer lite extra det också.Fast Jocke har ju inte sågat än så...

Mike