Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - November

<< < (3/5) > >>

Eddi:
Härligt Roffe - jag tycker det låter som om du har tänkt till lite extra på allt - kan man göra det i BIB? Basen framförallt låter väldigt bra i den här - och din röst naturligtvis - wonderbaum :D

tigersoul:
Nej det är klart, den sena hösten när alla färger sen länge försvunnit men ännu inte gjort plats för snön är ingen hit direkt. Kreativ period dock tycker jag :-)

Tokai:
"Förlåt en sviken metafor"   ...mm mums!
Gillar hur din sång + stämman inte ligger så där pedadiskt nära varandra utan att dom istället visar fram sina personligheter.
Snyggt Roffe. Jag gillar din sång. Och saxen förstås. Kul också att det är egen komposition.

Roffe H:
Tack Dividend och Eddi:
Visst man kan laborera med trummorna, men väldigt lite (val av trumset samt om det ska vara ös eller lugnt, inte så komplicerat, men valet kan ibland vara viktigt finns mycket att välja på. :D

tigersoul: Verkar som jag också tycker det är en kreativ period (mörker, sitta hemma och skriva låter)  :lol:

Tokai: Kul att du gillar (stämmor, sång mm). La ut lyriken, kanske sjöng jag lite otydligt: "förlåt en sliten metafor" ska det vara.  :) Jag gillar också den frasen...

Tack alla för lyssning och kommentarer. :D

tigersoul:
När det inte finns något att "göra" ute får man vända sig inåt o då kommer det kreativa fram tror jag :P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion