Forum > Färdiga produktioner
Holgers Tröst - Gnosjö-Britta
Holgers Tröst:
Wernborg:
Tillbaka till ämnet nu.
Ur forumreglerna som finns i sin helhet här.
--- Citera ---1. Du ansvarar för vad du skriver.
Allt du skriver representerar dig och dina åsikter, inte forumet eller dess medlemmar.
De andra medlemmarna förväntar sig hederliga och tydliga inlägg.
2. Diskutera med oss som du diskuterar med dina vänner.
Kom ihåg att vara trevlig, uttryck dig tydligt och klart och gör inte onödiga påhopp.
Du får vara kritisk, men du står för dina egna åsikter.
5. Håll dig till ämnet.
Håll dig till ämnet som detta forum handlar om. Skriver du svar på någons fråga, skall det handla om ämnet i fråga.
--- Slut citat ---
MaxB:
Jag ber dig tagga ner Holger annars blir ditt bidrag till kontrollrummet onödigt ojämt - på ett onödigt sätt.
Det är kul att du bidrar med bra musik och kunnande.
Det är tråkigt att du inte är lyhörd.
Du är tråkig då du skriker.
||: Det är kul att du bidrar med bra musik och kunnande :||
bjurte:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.11.2013, 12:12:54 ---Jag ber dig tagga ner Holger annars blir ditt bidrag till kontrollrummet onödigt ojämt - på ett onödigt sätt.
--- Slut citat ---
Ähh.. Ett Troll är ett Troll !!
Han taggar ner och verkar normal ett tag för att sedan hugga er i ryggen, jag uppmanar härmed alla att totalt
ignorera Denna 'glade Folkpensionär'
Och sedan slutord till Holken :
För mig får du sjunga om Kvinnokön så mycket du vill, men min håriga bakdel ger du fn i... :angry: ;)
Over and Out.
Holgers Tröst:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.11.2013, 12:12:54 ---Jag ber dig tagga ner Holger annars blir ditt bidrag till kontrollrummet onödigt ojämt - på ett onödigt sätt.
--- Slut citat ---
Alltså, om du inte gillar min kärleksballad so fine....fattar inte var den här präktighetskepsen kommer ifrån? Den är väl tråkig om nåt. Frikyrkligt förmanande liksom. ”Nu förstår du lille vän, så här är det förstår du...." Via PM har jag förresten fått önskemål om att lägga upp texten, men jag vet inte....näe, tillbaka till gitarren igen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida