Forum > Färdiga produktioner
Holgers Tröst - Gnosjö-Britta
Holgers Tröst:
--- Citat från: Plinka skrivet 18.11.2013, 13:48:22 ---Oj, höll på att sätta kaffet i halsen :blink:
Tur att jag är härdad av att höra sonens Björn Rosenström från hans rum...
Men dina produktioner låter bra iaf, vad gäller arr, mix och sång :)
--- Slut citat ---
Ha ha...hoppas det gick bra med kaffet! :-) Thanks for the listen :wub:
tigersoul:
Ush det här blev bland det otrevligare stämningsmässigt man lagt ögonen på här på forumet. Kontrollrummet är för mig en trevlig plats där man utbyter trevliga kommentarer med varandra utan personpåhopp eller andra otrevligheter. Man kan vara kritisk men aldrig otrevlig. När det går söder ut så här pass långt vill jag inte ha någon del av det.
Holgers Tröst:
--- Citat från: tigersoul skrivet 18.11.2013, 20:40:48 ---Ush det här blev bland det otrevligare stämningsmässigt man lagt ögonen på här på forumet. Kontrollrummet är för mig en trevlig plats där man utbyter trevliga kommentarer med varandra utan personpåhopp eller andra otrevligheter. Man kan vara kritisk men aldrig otrevlig. När det går söder ut så här pass långt vill jag inte ha någon del av det.
--- Slut citat ---
Ja, det är verkligen inte snyggt…
Håkan Nilsson:
Fin låt. Men fel text. Den kan man nog skratta åt en gång, men hur roligt är det andra lyssningen?
Med en vackrare text vill man höra den många ggr. Synd på så fin låt.
Eller också behåller du texten o gör mer Eddi Meduza kukofittalåt av den. Hur roligt nu det är.
Holgers Tröst:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 19.11.2013, 00:42:47 ---Fin låt. Men fel text. Den kan man nog skratta åt en gång, men hur roligt är det andra lyssningen?
Med en vackrare text vill man höra den många ggr. Synd på så fin låt.
Eller också behåller du texten o gör mer Eddi Meduza kukofittalåt av den. Hur roligt nu det är.
--- Slut citat ---
Men alltså, det är först efter tionde lyssningen den börjar bli riktigt bra!! :-) Viss musik behöver en viss tid för att mogna, som ett bra vin ungefär. Man upptäcker nya djup och dimensioner i texten t.ex.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida