Forum > Demolåtar

VIIDES HUONE - RAIJA, SPACE & MAHAN - Ei rakkaus unohda

<< < (6/6)

Roffe H:
Vilket drag.  B) Jättefin sång, grymma gitarrer och snygg mix. Bra låt. Bra att den inte öser på  hela vägen, utan att det finns lite "luft" (dynamik) i mitten. Lyckad collab.   :) :) :) Sköna harmisar.
Roffe H

spacetrucker:

--- Citat från: Wernborg skrivet 20.11.2013, 23:21:10 ---Mycket snygg inledning. Och oj vilken bra sång.

När trummorna kommer in tycker jag det faller ihop lite. Hade gärna sett att halvtempot fortsatte. Tror det hade blivit mycket tyngre. Då hade det gått att göra gitarren i halvtempo också med riktigt tungt tugg.

Otroligt snygga harmonier i låten. Och igen, sången!!!!!!  :wub:

--- Slut citat ---

Tack för det :)
Jag provade faktiskt på halvtempot men fick liksom inte till det.

--- Citat från: aROCKER skrivet 20.11.2013, 23:43:08 ---Rätt ok...blir lite irriterad över bruset som går av och på och skiftar mellan högtalarna.
Sedan är det som en vägg hela prodden, kan inte riktigt sätta fingret på vad men det låter tjockt på nåt vis.

Finska låter hm, intressant, inte mitt favoritmusikspråk.
Bra driv i spelet.

--- Slut citat ---

...bruset, det är nog synten, och den gillar jag  :P

--- Citat från: Roffe H skrivet 21.11.2013, 19:29:56 ---Vilket drag.  B) Jättefin sång, grymma gitarrer och snygg mix. Bra låt. Bra att den inte öser på  hela vägen, utan att det finns lite "luft" (dynamik) i mitten. Lyckad collab.   :) :) :) Sköna harmisar.
Roffe H

--- Slut citat ---

Kul att du gillar. Vi är nog rätt nöjda med denna  :D

// Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion