Forum > Demolåtar
VIIDES HUONE - RAIJA, SPACE & MAHAN - Ei rakkaus unohda
spacetrucker:
--- Citat från: Marsall skrivet 18.11.2013, 18:33:57 ---Mig gör det inte så mycket med att inte fatta.texten..Jag gillar sångslingan bra Jag stampar på men foten snart ner i källaren ;)..Som sagts bra driv i låten o jag som nyfrälst i synthens "värld gillar den mörka synthen som ligger i bakgrundsbörjan på låten..Låter lite som " avenged sevenfould . .Nice i mina öron. B)
--- Slut citat ---
Tack för det. Kul att du gillar. Den mörka synten i början är Cubasens "Embracer". Soundet heter "3D Neverending Story".
// Space
tigersoul:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 18.11.2013, 08:48:09 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 17.11.2013, 18:13:11 ---
För odynamiskt och platt, o det är lite för lite riv i gitarrerna som kommer, o som sagt: förstår inte ett ord. En översättning är alltid trevligt när det handlar om främmande språk!
--- Slut citat ---
Jaha.. tack, jag bad om det :lol:
Kanske översätter jag texten nån gång.
Space
--- Slut citat ---
Vad grinig o onyanserad jag lät såhär i retrospekt :P ej något illa menat, var lite snabb på tangenterna ;) annars var det helt okej, de där sakerna var det jag tänkte på främst, var mer så jag tänkte.
spacetrucker:
--- Citat från: tigersoul skrivet 18.11.2013, 20:30:20 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 18.11.2013, 08:48:09 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 17.11.2013, 18:13:11 ---
För odynamiskt och platt, o det är lite för lite riv i gitarrerna som kommer, o som sagt: förstår inte ett ord. En översättning är alltid trevligt när det handlar om främmande språk!
--- Slut citat ---
Jaha.. tack, jag bad om det :lol:
Kanske översätter jag texten nån gång.
Space
--- Slut citat ---
Vad grinig o onyanserad jag lät såhär i retrospekt :P ej något illa menat, var lite snabb på tangenterna ;) annars var det helt okej, de där sakerna var det jag tänkte på främst, var mer så jag tänkte.
--- Slut citat ---
Det är lungt. Och du har nog rätt angående gitarrerna. Jag höjde volymen på dem en aning för att testa... och visst låter det bättre ^_^
Lägger upp en ny version när jag skruvat lite till.
// Space
tigersoul:
Jo men visst, det blev så konstig ton på mitt meddelande bara o ville skruva ner den då det inte var avsiktligt ;)
bjurte:
Skitballt !!
Blandning av Pink Floyd och finsk Tango och mäktig sång.. Underbart.
Finland har sin RAIJA och vi Svenskar har PLINKA, jo jag hör stor släktskap mellan dom även om rösterna är olika.. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida