Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Mountain dance
Plinka:
--- Citat från: Holgers Tröst skrivet 16.11.2013, 17:38:57 ---Underbart. Vibbar av både lappskojs och artisten Björk med en släng av regndans.
--- Slut citat ---
Tack, låter som att vi lyckats åt rätt håll med dom vibbarna ;) Fast bergsdans då...
--- Citat från: MaxB skrivet 16.11.2013, 18:17:07 ---Vilken härlig symbios det blir med ert samarbete. Låter friskt och sköntom sång och instrumentering i den här mixen.
--- Slut citat ---
Thanx, ja vi har roliga samarbeten med en stor portion fantasi ibland, från bägge håll :D Tycker också Guranos mix funkar bra!
--- Citat från: Marsall skrivet 16.11.2013, 18:22:25 ---Sköna svävande harmonier i synth ..kryddat med svävande skönsång....sången ligger bra i min lyssning ..blir väl lite låg i slutet i gurasolot ..men det skall nog va så.. skön lyssning :)
--- Slut citat ---
Tack! Ja, jag tänker mig att sången ska ligga lite svävande bakom gurasolot på slutet, så att den inte tar över, man vill ju inte tappa bort guranos gura :P
--- Citat från: tigersoul skrivet 16.11.2013, 20:01:25 ---WOAH här var det vild blandat med etnoinfluenser o gitarrer som möter en bädd av synthar.
Vet inte hur jag ska kommentera det här, o det gillar jag! Inget generiskt här inte!
Virveln känns lite trist o tunn o jag vet ärligt talat inte med synthbädden som kommer där, hela kompositionen är så vilt blandad dock så jag måste nog återkomma med ett mer detaljerat omdöme :P häftig idé! Skulle vilja ha lite mer tryck i ljudet också!
--- Slut citat ---
Ok, om vi får ett WOAH så gillar vi, kul att inte vara förutsägbar ;) Mer tryck i ljudet får Gurano kolla på om han vill. Tack för komment!
Gurano:
Holgers Tröst: Lappskojs e gott :D Vi tackar!
MaxB: Tackar :D
Marsall: Tackar! :D Jag tycker nog att kören ska ligga lite lågt på slutet. Man hör den som en skön backup/grund bakom solot.
Tigersoul: Jepp vi har blandat och givit fritt ... med ett gott resultat i mina öron. Ska kolla på virveln men synthen den rör jag inte :D Trycket är gott i mina öron.
Tack alla för era kommentarer!
Gurano
spacetrucker:
Wow... verkligt skön blandning dethär :wub:
Det enda jag (också) lite protesterar mot är virveln.
// Space
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 17.11.2013, 15:07:28 ---Wow... verkligt skön blandning dethär :wub:
Det enda jag (också) lite protesterar mot är virveln.
// Space
--- Slut citat ---
:D Kul att du gillar! Ja jag ska kolla på trumman - Tack för komment
/G
MaxB:
Ja, det är skönt tryck i helheten. Härligt att få hjälp av Plinkas blås i pipan, det ger massor!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida