Forum > Demolåtar

Marsall&Gurano-någonting har hänt.... (klar )

<< < (2/3) > >>

Marsall:

--- Citat från: Plinka skrivet 17.11.2013, 14:55:30 ---Fullt ös!  :D
Jo men det låter bra om allting tycker jag. Bra driv, kul text och riktigt bra röst.
Gillar framförallt refrängerna med körerna och doa dabba på slutet  ;)
Mixen sitter fint i mina lurar.

--- Slut citat ---

Tack Plinka  :D Det  e skönt att få röjja till lite ibland  :) Och kul att texten o sången gillas o du diggar refrängsångskörerna,Värmande ord Tack!! Ja tycker själv dom blev hyfsade (doa dabba..,,SÄRSKILT med Guranos sköna klucksynth som hjälpdrivare på reffen  :wub:

--- Citat från: Asti skrivet 17.11.2013, 21:00:23 ---Annorlunda låt med kul text och bra ös!
Tycker lead-sången är lite ojämnt mixad. I refrängen en aning för låg,
så där blir det lite rörigt tillsammans med bakgrundssången.
/Asti t.f. Öskar(l)

--- Slut citat ---

Tack Asti  :D För gillande o tyck"..
Har haft lite problem med datorn..För lite minne har beställt en ny dator ..det hakar upp sig denna jag har .. :(  Men snart kommer det en sprillans med posten :D
Har justerat lite efter bästa förmåga nu i den nya i första inlägget!.sänkte lite gitarrer på reffen o vers o även hihat .. Jag tyckte det vart bättre nu faktiskt ..åter tack! :)

spacetrucker:
Intressant låt.... Om den hade varit lite tyngre... hevy trummor och gitarr alltså, då hade den gått hem hos mig till 100&%... nu var det kanske 80%. Inte dåligt alltså.
Fick Yello -vibbar av denna. Och framförallt deras låt "Night train"

// Space

Marsall:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 18.11.2013, 08:26:44 ---Intressant låt.... Om den hade varit lite tyngre... hevy trummor och gitarr alltså, då hade den gått hem hos mig till 100&%... nu var det kanske 80%. Inte dåligt alltså.
Fick Yello -vibbar av denna. Och framförallt deras låt "Night train"

// Space

--- Slut citat ---

Tack Space för tyck o lyssning :D ..Vi får se om jag klurar ihop nån heavier" Bird i framtiden det vore skoj o få till.. :)
Får u-tuba yello o checka in dom också  ;)

bjurte:
Skön surrealism !!
Kan hålla med att det skulle vara häftigt att höra denna lite mer "Heavy"..  ;)

pxm:
helhäftig !!!! :)
jag gillar den-mycket....
kom att tänka på Franz Kafkas bok "Processen".

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion