spacetrucker - Skönt att du tycker denna versionen är bättre! Jag har lyssnat flera gånger på ställena du anger,
men lyckas inte höra några konstigheter... Förstår inte riktigt vad du menar med "veck".

bjurte - Jag har lagt upp ganska många på sistone, så det är inte så konstigt om du skulle missa någon.

Vad betyder "knärskig"? När jag googlar på ordet får jag bara upp en annan kommentar av dig...

Jo, cpg ligger väl bakom det mesta av flummet här. Han mixade och la upp låten när jag var bortrest...

Skönt att jag för en (möjligen två) gångs skull fått till trummorna!

Jag tycker POD X3:n har en hel del snygga ljud. Har tyvärr ingen erfarenhet av POD:s HD500, som antagligen
går att skruva ännu mer. Hade inte du förresten en så´n ett tag?
Håkan Nilsson - Ja, jag har ju här försökt att göra något annorlunda. Inledningen kan nog upplevas för lång av somliga...
Jag gillar lågbasen, som jag inte använt tidigare. Den blir tydlig i mixen och kolliderar inte med t.ex
akustiska gitarrer som andra basinställningar i min POD tenderar att göra.
Hade funderingar på att avsluta precis som du är inne på, men tyckte det blev rätt effektfullt så här.
Kanske blev låten lite för kort med tanke på den långa inledningen..? Få se om jag orkar göra om slutet.
Suger i mig dina snälla slutord som en svamp!

Tack för era synpunkter och tips! Ska se vad jag klarar av och orkar med att omsätta praktiskt!

/Asti t.f. Låtskruvare