Forum > Demolåtar
Asti & cpg - Ingenting (ny version)
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 19.11.2013, 12:03:37 ---Njaa, tycker det låter lite som det kan låta om man klipper och klistrar... och nu har skarven kommit mitt i ordet "oss".... men det är ju bara jag :unsure:
// Space
--- Slut citat ---
Vid dom ställena finns inga "skarvar" och jag kan inte höra något konstigt där....
Det förekommer en puka där. Kan det möjligen vara den du tycker låter märkligt eller störigt..?
/Asti
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 19.11.2013, 18:09:32 ---Reffen blev mycket bättre,,Men jag skulle kört med ett ägg ändå jag..Men det e jag de :) Gillar verkligen mystiken i denna" ;)
--- Slut citat ---
Skönt att det blev bättre! Jag har tyvärr inget ägg....får väl ta och skaffa ett.
Kul att du hittar mystik i låten! :)
Tack för din feedback!
/Asti t.f. Mystiker
Dividend:
Jag tycker inte du ska ändra något alls (på en snabblyssning och lite sent i utvecklingen kanske (?), men jag lär återkomma).
Mycket berörande text. Kanske ska leadsången upp i refrängerna. Går inte riktigt fram i mina lurar. :)
Jättefint!
spacetrucker:
--- Citat från: Asti skrivet 19.11.2013, 21:21:02 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 19.11.2013, 12:03:37 ---Njaa, tycker det låter lite som det kan låta om man klipper och klistrar... och nu har skarven kommit mitt i ordet "oss".... men det är ju bara jag :unsure:
// Space
--- Slut citat ---
Vid dom ställena finns inga "skarvar" och jag kan inte höra något konstigt där....
Det förekommer en puka där. Kan det möjligen vara den du tycker låter märkligt eller störigt..?
/Asti
--- Slut citat ---
Det är nog bara jag... :unsure:
// Space
Roffe H:
Kanonbra låt, roligt at du skriver på svenska (svårt, men du gör det bra och med mening och innehåll) mer än ja klarar av...
Skön sång och fint spel, som vanligt. :D
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida