Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Sweet love
Marsall:
Det blir fina fisken med sång på denna.. cant wait! :)
Eddi:
Bra jam!
Tokai:
Ja, det blir lite annan känsla och sväng med riktig bas än midi. Kan man lira git kan man nog också fixa lite bas, som du gör med den äran. Själv jagar jag en sån där hiphop bas utan huvud. Lirade på en sån för 20 år sen. Passade mig perfekt.
Javisst utveckla, men tycker trummorna borde spela i halvtakt. Och percussion av nåt slag som driver på.
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 15.11.2013, 17:26:49 ---Det blir fina fisken med sång på denna.. cant wait! :)
--- Slut citat ---
Tackar. Ja vi får se om det blir sång
--- Citat från: Eddi skrivet 15.11.2013, 19:07:41 ---Bra jam!
--- Slut citat ---
Man tackar :)
--- Citat från: Tokai skrivet 15.11.2013, 19:40:30 ---Ja, det blir lite annan känsla och sväng med riktig bas än midi. Kan man lira git kan man nog också fixa lite bas, som du gör med den äran. Själv jagar jag en sån där hiphop bas utan huvud. Lirade på en sån för 20 år sen. Passade mig perfekt.
Javisst utveckla, men tycker trummorna borde spela i halvtakt. Och percussion av nåt slag som driver på.
--- Slut citat ---
Tackar. Ja jag tragglar bas efter bästa förmåga :) å det duger åt mig. Hoppas att du finner den bas du söker...min nya duger åt mig (i min stuga på landet). Ska fundera på trummorna.
Tack alla för tankar
/G
Håkan Nilsson:
Bra köp. Vad är det för bas?
Kan absolut vara värt att kosta på ett par orginal Fender splitmickar så lyfter den säkert rejält. Nu har den inte samma rena o djupa botten som du har i baskaggen... Jag har en Fenix P-bas, köpte den ny för 900 kr för 25 år sen, svinbra bygge o trä, men det blev en enorm skillnad när jag fick tag på en Fendermick för 500 kr på Blocket... Går inte att höra skillnad på den o orginal American Standardbas för vad de nu kostar, 1600?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida