Forum > Färdiga produktioner
Genesis cover: Supper's Ready - part1
MaxB:
--- Citat från: Holgers Tröst skrivet 14.11.2013, 11:35:04 ---År det bara jag som inte ser Soundcloudlänken? Försöker lyssna på ipad....
--- Slut citat ---
En som är ute på turne nu, noterade samma sak:
Den vill inte spela när jag klickar på pilen. Är det för att jag använder min Ipad?
Jag svarade:
Skulle kunna vara nån flashplayer på soundcloud som Mac inte stöder... Kan du kopiera adressen och öppna sidan på soundcloud?
https://soundcloud.com/bribedant/suppers-ready-pt1-091113
Sen lyckades han:
Nu kunde jag lyssna. Ni måste haft jävligt kul! Har sjungit SR 67 gånger live nu och det är alltid ett äventyr. Ha det gott och lycka till! Nad
Nad sjunger låten tillsammans med en annan snubbe...
Holgers Tröst:
Direktlänken funkade, lysande jobb måste man ju säga. :P :lol: :wub:
tigersoul:
Ang soundcloud länkar: FUNGERAR INTE på Ipad, men bifoga alltid en länk under själva spelaren så fungerar det även för dessa personer om de trycker på länken. Orsak: flash.
Bribedant:
--- Citat från: MaxB skrivet 14.11.2013, 16:27:51 ---
Nu kunde jag lyssna. Ni måste haft jävligt kul! Har sjungit SR 67 gånger live nu och det är alltid ett äventyr. Ha det gott och lycka till! Nad
--- Slut citat ---
:blink: ... :D
Nad och den andra snubben kommer till Nalen och lirar igen i vår. Missade sist. Ska fan ha plåt denna gång.
MaxB:
--- Citat från: Bribedant skrivet 15.11.2013, 19:41:41 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 14.11.2013, 16:27:51 ---
--- Slut citat ---
:blink: ... :D
Nad och den andra snubben kommer till Nalen och lirar igen i vår. Missade sist. Ska fan ha plåt denna gång.
--- Slut citat ---
Om du är mer på, än jag, vill jag du köper en extra plåt. Jag betalar dig gärna före eller efter. Men jag har en förmåga att fatta försent om jag ska köpa själv.
Antar att Eddi är intresserad också. Snälla informera mig gärna om biljettsläpp! Undrar om NAD kan ge backstagepass?
Och visst är det häftigt att en vän, som gör samma sak som vi - men gör det tillsammans med den där snubben, Steve Hacket, har lyssnat på vår tolkning.
Det känns ganska nära, på något sätt!
Det som är svårast (kommer 4.50 in i vår version) är det som
kommer 5.15 in i det här klippet, att ligga kvar med styrka i
rösten på ordet "man" uppe på tonen A då man sjunger
C och B både innan och efter. Inte helt lätt för Nad heller.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida