Forum > Färdiga produktioner

Burnin Sven - Where a heart can fly

<< < (2/6) > >>

Burnin Sven:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 02.03.2007, 05:23:39 ---Är inte riktigt säker på att jag förstår vad du menar. (Jag är nog för trött). Men om du frågar efter om låten är värd att spelas in igen så tycker jag det. Det är en fin och rörande låt.

Jag har inget emot det lite ruffiga med strängmissljud och annat. Får snarare en positiv känsla av att vara där när det händer under en spelning. Däremot skulle jag nog önska att den var lite torrare och inte fullt så tjusig i soundet.

--- Slut citat ---

Tackar så mycket ja det blev bättre än det var men inte helt ok. Hade ju sumpat dom separata filerna så jag tog en gammal nedmixad stereo fil av låten och donade lite med så det begränsar nog ganska mycket vad man kan göra utan att förstöra mer än man fixar till. Det blir nog ett varv till framöver på den.
Göran

Burnin Sven:
Tack för berömmet valdez kul att du gillar den. Det blev som det blev i och med att alla nivåer och effekter redan låg på så jag kunde bara mecka med ljudbilden på hela nedmixade stereofilen.
Göran

Burnin Sven:
Hmm har lyssnat lite igen och det blev på tok för lågt och för diskantigt får pån igen och se om det funkar att få till det annars så får det väl bli nyinspelning sen.

stensdotter:
Bra text! Jag gillar texter med innehåll (sa hon som skrev Movin in and out *garvar*). Jag vill så gärna lyssna på texten och precis som Valdez tycker jag rösten är lite lågt mickad. Tack för lyssningen!

Dividend:
Nice låt. Ser Tom Petty framför mig av nån anledning.
Jag blev ju fullproppad med country av morsan när jag var liten (ja hon lyssnar inte på annat tror jag), och är därför expert och kan säga att det här är bättre än något av det jag fick höra i bilen hem från dagis.

Nämen allvarligt, detta gjorde ni bra! Mysig text också

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion