Forum > Färdiga produktioner

The Tremendous Three - Eagle

<< < (11/13) > >>

zorrow:
Grymt bra Eddi! Bra sång och underbar brygga! Kanon! Om jag skulle peta liiite i mixen så vore det att höja sången i senare del av låten som låter lite lägre än introsången. Annars kanoners. Jösses vilken musikalisk utveckling du har!!! Avis  :D

Eddi:

--- Citat från: zorrow skrivet 23.11.2013, 00:47:30 ---Grymt bra Eddi! Bra sång och underbar brygga! Kanon! Om jag skulle peta liiite i mixen så vore det att höja sången i senare del av låten som låter lite lägre än introsången. Annars kanoners. Jösses vilken musikalisk utveckling du har!!! Avis  :D

--- Slut citat ---
Jätteroligt att du gillar Z - voicen ligger faktiskt på samma men du har en point att den kunde kanske ligga något högre i slutet. Ang utvecklingen så är hemligheten >Lazarus< en fantastiskt duktig man som ger oss (mig o MaxB) en musikalisk lektion hela tiden.
Stort tack för tyck Uffe :D

MaxB:
Så har man lyssnat på den här igen. Gillar mittenpartiet massor!

pxm:
Kanoners, killar !!!!
 :)
Är imponerad av allt i den här produktionen, sång, instrumenthantering -
vilka roligt avsnitt och mer instrumentalt (som verkligen håller)... :)
Gillar den här bättre än den andra av er jag lyssnade på, trots att den också är jättebra !!!!
Trummorna i den här är fantasktiska.... :wub:
Allt gott !!!!

mvh

HasseFX:
BUMP  :P  :wub:

Tack Bribedant för att lyfta denna igen! Bland det bästa jag hört från/av KR! Styrkan är att den låter nytt och fräscht samtidigt som den har det där "svänget" och den  levande nerven som "modern" tyngre progrock och progmetal har tvättat bort i sin... eh.. "precisionsiver". Snyggt arrat också! Må vara att mixen är lite lågbastung...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion