Forum > Demolåtar
MaxB - kör med kör
MaxB:
Jag kör med kör och hoppas på ett fruktbart samarbete. Har hittat två samarbetspartners och hoppas min kör kan hitta en plats i nånting gemensamt.
Det vanliga är väl att körstämmor knappt hörs då de ska placeras i en låt så jag släpper min kör-idé här om nån till äventyrs vill lyssna.
Undrar om det här kan funka i en låt egentligen, låter som ganska skumma tongångar... :lol:
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_onlyChoir44kHz_stereo[/mp3]
B) Dags att lämna jobbet nu. Ha dé! :P
tigersoul:
Regnet slår mot min ruta,
Ett rytmiskt kaos,
Någonstans i mörkret,
Hörs röster från förr,
;) okej nu blev det något annat när du skiftade haha
MaxB:
--- Citat från: tigersoul skrivet 05.11.2013, 21:13:05 ---Regnet slår mot min ruta,
Ett rytmiskt kaos,
Någonstans i mörkret,
Hörs röster från förr,
;) okej nu blev det något annat när du skiftade haha
--- Slut citat ---
Kul med fria associationer! Jag känner på mig att det redan finns en engelsk text som ska ta hand om kören. Eller om det är kören som ska ta hand om texten...
Se presentationen av min kör som en teaser...
Kan man föreställa sig hur en låt med den här kören kommer låta?
Lazarus:
--- Citat från: MaxB skrivet 05.11.2013, 21:45:10 ---Se presentationen av min kör som en teaser...
--- Slut citat ---
Ja du..... Jag har inte en susning om hur en sådan låt kan låta..... men jag har å andra sidan ingen som helst musikalisk fantasi.
Mvh
Lazarus
MaxB:
--- Citat från: Lazarus skrivet 05.11.2013, 22:06:29 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 05.11.2013, 21:45:10 ---Se presentationen av min kör som en teaser...
--- Slut citat ---
Ja du..... Jag har inte en susning om hur en sådan låt kan låta..... men jag har å andra sidan ingen som helst musikalisk fantasi.
Mvh
Lazarus
--- Slut citat ---
Sjunger jag falskt nånstans där det hörs tydligt? Kanske i takt 53? :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida