Forum > Demolåtar

Gurano & Plinka - Oneness

<< < (4/5) > >>

Gurano:

--- Citat från: Altsax skrivet 05.11.2013, 08:48:16 ---mycket bra!

Kanske lite för kort, just som jag njuter som mest är den slut. Fast man ska ju sluta på topp så ...
(lägg till ett brejk och sola till det runt en slinga i centrum :) )

:)
Josef

--- Slut citat ---
Tack - kul att du gillar. njae jag slutar nog hellre på topp :)
/G

ynot:
Riktig bra vid 47 fan i helvete va bra jobbat av er kraften i rösten o basen   me like ...
.vers 2 skulle kanske behöva nått mer element som drar lite mer till nästa underbara "reff"
sången o basen får guldstjärna

mumms

bjurte:
Jag håller med Tony till 100%
Röst och Bas exeptionellt bra i Refrängerna..'Ståpäls'
Verserna blir lite tomma fast Sångmelodin räddar upp det hela
Men refrängerna..  :wub:

Plinka:
Oj, tackar för alla fina kommentarer  :wub:

Asti: Ja, kanske har du rätt, skulle vara spännande om tredjestämman kom fram lite mer på vissa ställen...  :)

Marsall: Tackar! Inget återanvänt här(inte medvetet iaf), men glad att du gillar sången och dubbelreffen mm!

Eddi Och Roffe: Härligt att ni njuter...tack!  :D

MaxB: Medan andra sitter och njuter så dansar du  :lol: underbart, det är välgörande(dans är också healing) Tack!

Altsax: Tycker också den känns kort(kanske är för att jag själv älskar den, guranos arr är magiskt, ger mig inspiration)), men den är faktiskt över tre minuter lång, så den är nog lagom eg... Tack, kul att du gillar iaf!

Ynot och Bjurte: Tackar för guldstjärnan  :wub: "Ståpäls" är nice!  Det är en del av tanken, att versen ska vara lite återhållen, det blir mer effektfullt när man släpper fram kraften i refrängen, iställer för fullt ös hela tiden  ;)
Håller med om basen -enastående snyggt, samt gitarrslingan  :wub:

Tusen tack för era tanker och fina kommentarer!!

Marruschkka:
Men kära ni, det här var outstanding med Plinkas magnetiska röst till ditt suggestiva sound Gurano B) :P

5 guldstjärnor :D

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion