Forum > Färdiga produktioner
aROCKER_Leave me
bjurte:
Fortfarande förbaskat bra, hör inga suringar på guran här.
Så mycket Beatles vete fanken om jag hör, vissa harmonier kanske, men jag hör nog mer Def Leppard "Hysteria perioden"
i alla fall i verserna..
Kanske att jag skulle uppskatta lite mer djup i basguran..Men den funkar så här oxo. B)
Fuzzbub:
Coolt som fasen! Visst har ni fått till Beatles sound på den rockiga delen. Gitarrsoundet är heeelt rätt och bra lirat.
Introt? Ja kanske, säger jag. ;)
Ang. tuban, inte är det en riktig tuba väl? Som gammal tubaspelare hör jag inte den rätta klangen. Låter som en synthtuba i mina öron. Dock funkar den i sammanhanget.
Det låter som om ni har kul i skapandeprocessen och det hörs i slutresultatet. Bra jobb! /Fuzz
mahan:
Tjou!
Bara sitter o lyssnar, låten tar slut och jag startar på nytt, om o om igen, just love it! :wub:
Ni har verkligen nåt ultimatum vad det gäller 70-tal, ibland låter gurasounden lite väl moderna och trumsoundet lite för mjukt men alltid äker vi tillbaka och hamnar på Abbey Road Studios i London där fyra grabbar satt o svarvade till en helt ny genre dit åxå denna snygga låt hör! SKITBRA JOBBAT, o nu menar jag inte Londongrabbarna utan the big aROCKER! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida