Forum > Färdiga produktioner

aROCKER_Leave me

<< < (4/4)

bjurte:
Fortfarande förbaskat bra, hör inga suringar på guran här.
Så mycket Beatles vete fanken om jag hör, vissa harmonier kanske, men jag hör nog mer Def Leppard "Hysteria perioden"
i alla fall i verserna..
Kanske att jag skulle uppskatta lite mer djup i basguran..Men den funkar så här oxo. B)

Fuzzbub:
Coolt som fasen!  Visst har ni fått till Beatles sound på den rockiga delen.  Gitarrsoundet är heeelt rätt och bra lirat.
Introt?  Ja kanske, säger jag.  ;) 

Ang. tuban, inte är det en riktig tuba väl?  Som gammal tubaspelare hör jag inte den rätta klangen.  Låter som en synthtuba i mina öron.  Dock funkar den i sammanhanget. 

Det låter som om ni har kul i skapandeprocessen och det hörs i slutresultatet.  Bra jobb!   /Fuzz

mahan:
Tjou!
Bara sitter o lyssnar, låten tar slut och jag startar på nytt, om o om igen, just love it! :wub:
Ni har verkligen nåt ultimatum vad det gäller 70-tal, ibland låter gurasounden lite väl moderna och trumsoundet lite för mjukt men alltid äker vi tillbaka och hamnar på Abbey Road Studios i London där fyra grabbar satt o svarvade till en helt ny genre dit åxå denna snygga låt hör! SKITBRA JOBBAT, o nu menar jag inte Londongrabbarna utan the big aROCKER! :)

h.   johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion