Forum > Färdiga produktioner

Bimbambop - Svalornas terrass

<< < (4/4)

bimbambop:

--- Citat från: equality skrivet 03.03.2007, 15:19:11 ---skall det inte hända mer?

--- Slut citat ---

Nej, nej det är ju redan på gränsen till att hända för mycket. Det här är faktiskt väldigt chillad musik och en kontrast, en motreaktion, mot det förbiflimmrande snuttifieringssamhället  -_-

(Eller så tog inspirationen slut?  <_<)

Emulator:
stämningsfullt. älskar det. ok att det svajar till, men för övrigt älskar jag bastrumman.

sköna gitarrer. oerhört suggestivt rakt igenom, får en massa känslor direkt och bilder i huvvet av det här. slutar nice.

bra detta!

bimbambop:

Emulator: Äntligen nån som gillar kaggen, det blir det en tumme för  :P

tsmalmbe: "som att fråga Joe Cocker om han gjorde musik på 60-talet"  :lol:  :lol:

Emulator:
hoppsan :)

Det är ofta så att jag blir förtjust i en ide, en känsla i någon låt....håller själv på med en låt nu där jag har TRAVAT equar och reverb och compressorer på varandra för att ge rätvisa åt en kagga jag pitchat ner långt. Så till den milda grad att jag fick flytta tillslagen en sextondel för att ljudet skulle funka i synk :D

du får lyssna sen när den postas, men det ör npn vecka eller två kvar tills dess! :D

Pwayne:
Vackert! Skönt stycke musik med sköna gitarrer. kanske det skulle hända lite, lite mer men va fan....man är väl bara skadad av dagens tempo och infokaos.....Baskaggen stör mig INTE!
Shysst stycke Bimpa! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion