Forum > Färdiga produktioner
Holgers Tröst - Running like a child
Eddi:
Lyssnar i jobblurarna och tycker att både lappen och trynorgeln hamnar i höger öra - så jag får lite balansproblem här.
I övrigt hörs ju klart och tydligt att dessa instrument tillför den redan fina låten en hel del, men som sagt nåt lutar fel.
Holgers Tröst:
--- Citat från: Eddi skrivet 11.11.2013, 13:27:31 ---Lyssnar i jobblurarna och tycker att både lappen och trynorgeln hamnar i höger öra - så jag får lite balansproblem här.
I övrigt hörs ju klart och tydligt att dessa instrument tillför den redan fina låten en hel del, men som sagt nåt lutar fel.
--- Slut citat ---
Ja du kan ha rätt i det....lite mycket sånt där reverb på munspelet kanske också....tror jag flyttar fram honom litet och ställer honom till ...hmmm....vänster? Ska höra om han vill stå där...så kanske Asti vill stå längst bak, mitten. (Han är så blyg)
MaxB:
Tror trynisen bör inte ha så litet "litet-rum-rymd". Det låter lite instängd där inne i den lilla boxen...
Reverb = ja men lite större rum tror jag är bättre, större rum men mindre mängd reverb kanske?
Kul att va me i en kåbåjlåt!
Asti:
--- Citat från: Holgers Tröst skrivet 11.11.2013, 14:00:25 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 11.11.2013, 13:27:31 ---Lyssnar i jobblurarna och tycker att både lappen och trynorgeln hamnar i höger öra - så jag får lite balansproblem här.
--- Slut citat ---
Ja du kan ha rätt i det....lite mycket sånt där reverb på munspelet kanske också....tror jag flyttar fram honom litet och ställer honom till ...hmmm....vänster? Ska höra om han vill stå där...så kanske Asti vill stå längst bak, mitten. (Han är så blyg)
--- Slut citat ---
Nä, jag vill stå lite till höger...
/Asti t.f. Moderat
MaxB:
--- Citat från: Asti skrivet 11.11.2013, 15:39:58 ---
--- Citat från: Holgers Tröst skrivet 11.11.2013, 14:00:25 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Nä, jag vill stå lite till höger...
/Asti t.f. Moderat
--- Slut citat ---
Jag kan tänka mig att vänstra lite...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida