Forum > Demolåtar

Marsall-Är det någon som har sett ! ? 70-tals..Fibbel.( KLAR)

<< < (7/8) > >>

equality:
Mix av Zamla och Docenterna tycker jag. Kul harmisar, kul och intressant på det hela taget. Sången upp något. Lite opolerat skulle öka livekänsla och närvaro. Skön genre du rör dig i!

Marsall:

--- Citat från: tigersoul skrivet 30.10.2013, 19:21:58 ---Fyllan värmer stämmer bra det, så både ämne o stuk påminner :P

--- Slut citat ---

Skål"! Tigersoul  :D

--- Citat från: equality skrivet 31.10.2013, 01:04:16 ---Mix av Zamla och Docenterna tycker jag. Kul harmisar, kul och intressant på det hela taget. Sången upp något. Lite opolerat skulle öka livekänsla och närvaro. Skön genre du rör dig i!

--- Slut citat ---

Tack för tyck o gillande eq  :D Zamla var ny grupp, Fast Docenterna har jag hört, :)..På den tiden var det mycket punk som gällde för mina öron,, Man satt gnuggad med öronen tryckt mot radion när ny våg" spelades på P3..Var det jonas Almqvist eller nåt programledaren hette ?.. Men nu är det mera typ grupper som Hacride..Fair to Midland (Men dom låter inte jag precis)...MEN jag e allätare diggar både jazz o klassiskt annat örongodis.. :wub:

Men jag checkar sångvolym när jag kommer hem.. Tack igen för finsliperi och push!

spacetrucker:
Intressant på min ära :)
Lite mer klarhet hade jag kanske önskat, nu låter sången lite rörig på några ställen, kan bero på att stämmorna inte är 100% hela tiden. Men det är småpotatis. Skitkul med lite "udda" musik. Mera sånt.

// Space

Marsall:
Tack Gurano för tyckande :).. (såg inte ditt inlägg (sida 2) sorry!  :)
Hör inget otight där nu som du nämner..lite ruffligt kanske men det får bli livekänslan" över låten .. :D

--- Citat från: spacetrucker skrivet 31.10.2013, 10:51:16 ---Intressant på min ära :)
Lite mer klarhet hade jag kanske önskat, nu låter sången lite rörig på några ställen, kan bero på att stämmorna inte är 100% hela tiden. Men det är småpotatis. Skitkul med lite "udda" musik. Mera sånt.

// Space

--- Slut citat ---

Tack Space för tyck o gillande det värmer  :D
Ja man är inte nåt mixproffs, precis  :D ..Och det här med dra o klippa o klistra puhh.. :wacko: Fast  De e bara Öva!
 öva! Skam den som ger sig.. :)

Tack!
/Marsall

Edit: Har höjt sången nu..2013-10-31..på länken i första inlägget..Sparade den gamla versionen ifall att.. :)

Sigmunds:
Bra og kul  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion