Forum > Demolåtar

Marsall-Är det någon som har sett ! ? 70-tals..Fibbel.( KLAR)

<< < (6/8) > >>

Eddi:
Lite av den gamla Nationalteater-andan här. Tycker du har fått till mixen bra med körer och allt nu väntar jag på den sista basgrejen som någon hade invändning emot och - där kom den - något sent, ja :D
Flytta fram den lite så är denna klar!

tigersoul:
Tänkte också på nationalteatern :-)

Marsall:

--- Citat från: Eddi skrivet 30.10.2013, 02:10:35 ---Lite av den gamla Nationalteater-andan här. Tycker du har fått till mixen bra med körer och allt nu väntar jag på den sista basgrejen som någon hade invändning emot och - där kom den - något sent, ja :D
Flytta fram den lite så är denna klar!

--- Slut citat ---

--- Citat från: tigersoul skrivet 30.10.2013, 12:51:25 ---Tänkte också på nationalteatern :-)

--- Slut citat ---

Tack Eddi o Tigersoul för återkoppling  :D
Fyllan värmer bäst" var väl nån textrad med nationalteatern om jag inte missminner mig? :D

Tack Gurano / Tokai  :D
Igen får jag säga för nu har jag kört in en ny bas o gjort ett hoppas jag ok slut.. Så nu e den nog klar..?

Tack igen Alla!! B)

tigersoul:
Fyllan värmer stämmer bra det, så både ämne o stuk påminner :P

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 30.10.2013, 18:53:59 ---Tack Gurano / Tokai  :D
Igen får jag säga för nu har jag kört in en ny bas o gjort ett hoppas jag ok slut.. Så nu e den nog klar..?

--- Slut citat ---
Hejsan
Har lyssnat på din nya verre men jag hör fortfarande otajtheter på basen vid 31, 96, 111. Håller med Tokai om att det är viktigt med att basen spelar tajt så du bör åtgärda dessa. Men du behöver inte lira om basen - det är så lite som ska fixas. Klipp i basgången bara och dra det lilla som är fel till rätt plats. Du gör det på ett par minuter.

/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion