Forum > Färdiga produktioner

Holgers Tröst - Äntligen!

<< < (4/5) > >>

Dividend:
Jomen det låter riktigt lustigt faktiskt.

Tycker basen går fram i mina lurar, annars låter det som vanligt och det är bra det med! :)

Eddi:
Näru Holger - att dela ut nedåttumme för relevant kritik - det är helt främmande för mig. På fem år har jag aldrig fått en nedåttumme och nu får jag det för att jag inte tycker att basen riktigt hördes i en mix!
Hallå - hur dum får man vara - management by fear typ - jag skiter i hur bra du är musikaliskt - detta blir sista inlägget på dina låtar.

MaxB:

--- Citat från: MaxB skrivet 26.10.2013, 20:28:20 ---Lyssnar igen! Basen borde höras i relevanta frekvenser och gärna vara mer studsande glad!

--- Slut citat ---

Har inte lyssnat om det är en korrigerad bas, baserad på kritik från olika håll men vad läser jag här nedanför?

--- Citat från: Eddi skrivet 16.11.2013, 19:04:20 ---Näru Holger - att dela ut nedåttumme för relevant kritik - det är helt främmande för mig. På fem år har jag aldrig fått en nedåttumme och nu får jag det för att jag inte tycker att basen riktigt hördes i en mix!
Hallå - hur dum får man vara - management by fear typ - jag skiter i hur bra du är musikaliskt - detta blir sista inlägget på dina låtar.

--- Slut citat ---

Haru fått en neråttumme?
Det finns inte i min begreppsvärld.
En del kan fiska enkla poäng andra kan vara underbart ärliga i sina omdömen.
Tacka vet jag båda - men framförallt - den sistnämnda gruppen.
Inte delar väl nån ut neråttummar?
Holger, har du gjort det?

Holgers Tröst:
Kul att se att nån tar karmasystemet på gravaste allvar....det fanns inte i min begreppsvärld......jösses slappna av  :lol:

MaxB:

--- Citat från: Holgers Tröst skrivet 16.11.2013, 19:37:45 ---Kul att se att nån tar karmasystemet på gravaste allvar....det fanns inte i min begreppsvärld......jösses slappna av  :lol:

--- Slut citat ---

Eddi, relalalaxa!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion