Forum > Demolåtar

Eddi- Nothing I can do

<< < (4/7) > >>

MaxB:

--- Citat från: tigersoul skrivet 24.10.2013, 09:33:17 ---Trevligt gitarrspel, vart är like knappen? :P

--- Slut citat ---

Skriv en kommentar under klippet på youtube om du har ett youtube-konto :P
Finns nån här i världen som jag inte känner (spansktalande/sydamerika?) som ofta kommenterar i positiva ordalag. Det är lite skoj...

--- Citat från: bjurte skrivet 24.10.2013, 10:56:19 ---Du har och jag har alltid tyckt 'En jäkligt skön och personlig grundton'
Ibland surar det ut lite, men oftast känns det som du inte riktigt hör kompet i bakgrunden..
Prova att höja kompet så du får anstränga dig mer, sedan har jag även läst någonstans om att lätta lite på ena sidan av lurarna
så att man hör sig själv akustiskt oxo kan hjälpa.
Skön låt annars, PFM hör jag inte, men väl Elton John när han var som bäst..

--- Slut citat ---

Visst har Eddi skön ton, lite som en oslipad diamant, ibland. Kanske träningssak eller teknik med lurarna som du säger. Det finns ju några parametrar att spela med: Hög eller låg volym i lurarna/hög eller låg volym på bakgrunden/den egna sången, läcka vid sidan av ena luren för att höra egna rösten i rummet.

MaxB:
Nu är det ännu skönare ton från Eddi. Tror det ligger i pipen att trummor och bas ska komplettera den underbara sången. Jag har blivit kär i denna leadvocal. I can't help it!

[mp3=200,20,0,left]http://www.wideworld.se/music/NothingTest2.mp3[/mp3]

Roffe H:
Så snyggt, fortsätt på denna.  B)
/Roffe H

Marsall:
Nu javlans"e ni igång med nåt riktigt Nice..grabbs!..härligt gitarrspel o skön krispig sång.. :).. Hur får ni till det förresten? Sådär krispigt ..Det låter fina firre iaf..

Plinka:
Jag håller med resten, sträva inte efter helt perfekt pitch när du har så skön och personlig röst, men helt klart är det bra att sjunga o sjunga och bra att gå in på ett pitchprogram ibland och kontrollera hur det ser ut, det är lärorikt  :D
Låten tycker jag är värd att göra klart, jättebra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion