Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike - Cotton for the soul.
stajo:
Det där plinkeplonket i denna är kalas :), men det är ju även pianot och så klart munspelet.
Trummorna skulle du spela lite mjukare tycker jag ;) ...
Harmonica mike:
--- Citat från: stajo skrivet 02.03.2007, 21:58:32 ---Det där plinkeplonket i denna är kalas :), men det är ju även pianot och så klart munspelet.
--- Slut citat ---
Thanx mate.
Menar du lägre volym på trummorna?
Tackar för feedback på det övriga..
Mvh
Micael
stajo:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.03.2007, 22:44:57 ---
--- Citat från: stajo skrivet 02.03.2007, 21:58:32 ---Det där plinkeplonket i denna är kalas :), men det är ju även pianot och så klart munspelet.
--- Slut citat ---
Thanx mate.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
mja nä jag menar anslaget, det finns väl något sådant i EZ man skruvar på. Tycker de låter lite distinkta och hårda ibland.
Harmonica mike:
--- Citat från: stajo skrivet 02.03.2007, 22:47:05 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.03.2007, 22:44:57 ---
--- Slut citat ---
Thanx mate.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
mja nä jag menar anslaget, det finns väl något sådant i EZ man skruvar på. Tycker de låter lite distinkta och hårda ibland.
--- Slut citat ---
Jaha,då förstår jag.Jo det finns ju en del att skruva i..jag och trumprogrammering,,,huga!
Jag tar dina åsikter med mig inför finalmix..
Mvh
Micael
tsmalmbe:
Jag vet inte om jag vill ta upp det där med the ez-sound. Men i ärlighetens namn måste jag nog göra det. Det är väldigt synd, för låten är ypperlig i sin genre, så som dina låtar hittils alltid varit.
Angående kompet: kanske ett mindre rakt trumkomp? Istället för
SD SD
BD BDBD
SD
BD BDBD
Blev det nu klart? Alltså lite variation. Och alternering mellan virvel och kant i olika partier?
Bara tankar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida