Forum > Demolåtar

Freddy - Affective Flattening

<< < (2/3) > >>

MaxB:
Nu lyssnar jag i mina bästa lurar och reagerar inte negativt på disten på sången och mellanspelen är trevliga. Här hör jag att låten håller på hela tiden och att den är sympatiskt dynamisk. Vilken skillnad det är mellan olika lyssning. Skönt!

zorrow:
Bra låt! Sången skall upp. Den drunknar, speciellt i slutet. Stråket låter nästan off-beat när det kommer in men jag gissar att det skall vara så för att man skall höja lite på ögonbrynen  :unsure: Distsång funkar utmärkt på det här men som sagt, upp i volym. Har inga problem med den mörka sången. Den ligger å andra sidan rätt volymmässigt och behöver nog inte höjas.

Roffe H:
Tycker lite som bjurte, att musiken faller undan lite omotiverat ung. vid 47. Sången kan gott höjas en bit, i övrigt schyst låt- idé och bra lirat.  :)
/Roffe H

Plinka:
Jätteskön låt, snyggt allting faktiskt, men tycker även jag att sången ska upp, eller snarare bli lite mer tydlig i mixen  :)

spacetrucker:
Jo, upp med sången. Annars är detta hur bra som helst. Jag upplevde kanske det nedre registret lite bullrigt... Jag har  Sennheiser PX 100 II lurar här på jobbet och dom har en aning överdriven bas och åtminståne i dessa lurar upplever jag det så.

// Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion