Forum > Färdiga produktioner
MaxB - På väg på tåg
pxm:
Skön text och coola effekter....
Musiken passar bra till sången..
Låter mycket bättre nu...
Undrar en sak - vart fick du tag på det rullande tåget någonstans ????
Var du med mick och dator till järnvägsstationen eller var det Freesound ????
mvh
Eddi:
Oj vad massa det hänt med denna under färden men nu tycker jag att din röst är bra integrerad det tyckte jag inte förut. Det är viktigt på en sån här låt att slagverken sitter och låter bra och det gör dom verkligen här. Resten är kulturenligt och bra mixat - det finns några gitarrharmonier som inte faller mig riktigt i smaken men det är petitesser.
Bra jobb av er.
Lazarus:
Sådär...... då var basen på plats. Lite reggae-stuk på den emellanåt. Både liret och soundet passar låten bra.
Det blev ju ett lyckat projekt. Kul!!
Mvh
Lazarus
MaxB:
PXM - tågljuden är hämtade freån några olika ställen på webben. Använder ganska många olika ljud i den här låten.
--- Citat från: Lazarus skrivet 28.10.2013, 09:41:14 ---Sådär...... då var basen på plats. Lite reggae-stuk på den emellanåt. Både liret och soundet passar låten bra.
Det blev ju ett lyckat projekt. Kul!!
--- Slut citat ---
Jag gillar verkligen det här basljudet.
Det jag nu upplever som den svagaste länken är den anarkistiska sången "På väääääg" på andra halvan.
Jag är nyfiken på hur låten låter, om man tar bort det helt och tänker ut något annat där.
Kanske annan text? Också? Hmm.
Roffe H:
Visst är du på god väg, mer meditativ nu än tidigare. Jag tror det är resan som är mödan värd. När man nått målet börjar, i alla fall jag, fundera på nästa projekt, eller? :unsure:
Du har verkligen jobbat bra Max. :)
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida