Forum > Färdiga produktioner
MaxB - På väg på tåg
MaxB:
Version sju: 2013-10-27 borttagen blev många fel i den...
Edit: Lite stressat då jag "femsetare" (telefonens sätt att uppfatta "stressade") och la upp den. Datorn gick på knäna och jag skulle snabbt iväg och skjutsa dottern. Hör nu att sången knappt hörs. Verkar ha blivit nått fel i musikstressen... Kommer väl hem om några timmar och kan styra upp det...?
pxm:
MaxB, du kan höjja sången mycket mer och ändå ha kvar det meditativa i musiken.
:)
Som det hörs nu är det mest något mummel som i bakgrunden som förstör kontemplationen....
Med vänlig hälsning
Edit; stress är inte nyttigt.......men jag ser fram emot att få höra nästa version... :)
Lazarus:
Yepp, sången har visst försvunnit??
Är du säker på att du inte skall ha någon bas? Den behöver ju inte vara framträdande men något som ger lite botten i ljudbilden skulle kanske vara bra.
Mvh
Lazarus
MaxB:
Tack pxm, vet, inte nyttigt! Nu hemma och tar en smörgås innan studion igen.
Skulle handla lite livsmedel halvvägs på väg hem efter skjutsen. Hann komma in i affären innan jag insåg att plånboken låg hemma. Stress är inte bra...
--- Citat från: Lazarus skrivet 27.10.2013, 21:39:01 ---Yepp, sången har visst försvunnit??
Är du säker på att du inte skall ha någon bas? Den behöver ju inte vara framträdande men något som ger lite botten i ljudbilden skulle kanske vara bra.
--- Slut citat ---
Jag hade missat att ha med effekter och automation och sånt där då jag exporterade.
Jag tackar för tipset med bas. Har lagt in en snabb från ikväll, som snart ska ut hit.
MaxB:
Version åtta: 2013-10-27 Börjar jag närma mig målet nu - eller är det resan, som är mödan värd B)
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_PaVagPaTag_20131027b.mp3[/mp3]
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida