Kontrollrummet

Zorrow/Bjurte/Plinka/Martin - Falling Leaves

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
LÅTNAMN: Falling Leaves
ARTIST/GRUPP: Zorrow, Bjurte, Plinka, Martin
GENRE: Vals
LÅTLÄNGD: Ca. 4 min.
KOMPOSITÖR: Zorrow ca. 90% Bjurte ca. 10%
PRODUCENT: Bjurte
EV. MEDVERKANDE: Z. B. P. o M.
INSPELNINGSÅR: 2013
FORMAT: mp3
OMSLAG:


Ett Nätsamarbete med min min gamle vän Zorrow som skrivit Melodi, text samt Harmonier.
Han sjunger även leaden samt Rythm-Gura.
En vän till honom(Martin) står för Bas
Plinka förgyllde låten med trollska stämmor.
Själv står jag för Arr/prodd samt 'resten' av ljuden. dvs. Keys/stråk/trumm-programerande och solo/melodi Guror.

Hösten är här !! Kom deppa med oss.. :wub:

TEXT
Carried away
by a gust of your scent that was meant for me
Melancholy
Autumn leaves fall to dust and they set me free
And you said, love is never for keeps
And you said, watch falling leaves with me
   
Hoar in your hair
Clinging on to the edge of my sanity
Thoughts of despair
Singing songs of distrust in humanity
And you said, love is never for keeps
And you said, watch falling leaves with me

Clouds in the sky
Forms a pattern of shapeless reality
Hopelessly try
To get off of the route of finality
 And you said, love is never for keeps
And you said, watch falling leaves with me




« Senast ändrad: 06.11.2013, 22:51:23 by bjurte »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Skön harmoni! Akustisk gitarr som kompar låter lite diskantfattig men det ska väl vara så...
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Bra låt verkligen :) .Bra mix i min lyssning.. bra sjunget ..Men lite mycket s-ljud dock.. ;)..Coola gura harmonier Skulle vilja få fram basen mer..Skön dänga" :)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Låter fint! Skön låt och bra mix.
Trummorna har dock i mitt tycke lite för många crash!
Spännande instrumentalparti med udda harmonier och jazzigt guraspel.
/Asti t.f. Crashmissbrukare
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Altsax

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 818
  • Musiken är lycka :-)
    • Visa profil
    • Spellista youtube
Sångstämman är riktigt bra, mycket känsla kommer igenom
(jag lyssnar efter känsla, inte om det är rent eller inte, ska det slå måste det ha känsla, behöver inte vara så rent)

Gillar ert samspel, du får det att låta som om ni satt i samma studio och spelade in tillsammans.
Vilket får mig att undra hur mycket bättre det skulle låta, när det redan nu låter så här bra :)

Ska bli kul att få följa den här fram till färdig!
/Josef


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Riktigt bra, gillar särskilt den "kluriga guran" som kommer in ung vid 156.  :)
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Skön harmoni! Akustisk gitarr som kompar låter lite diskantfattig men det ska väl vara så...
Den Akustiska Gitarren är en Elektrisk dito, därav det tänkta lite mulligare soundet.. ;)

Bra låt verkligen :) .Bra mix i min lyssning.. bra sjunget ..Men lite mycket s-ljud dock.. ;)..Coola gura harmonier Skulle vilja få fram basen mer..Skön dänga" :)

Försöker få fram basen lite bättre här i V.2.0, men det är svårt då den var så pass Mullig/Basig redan som 'Nyfödd'
Har sänkt basfrekvenserna lite nu och höjt helheten, bättre, sämre eller ingen skillnad ??
Lite S:ig ja !! men ingen id'e att pilla på sång innan jag fått in 2:a stämman..

Låter fint! Skön låt och bra mix.
Trummorna har dock i mitt tycke lite för många crash!
Spännande instrumentalparti med udda harmonier och jazzigt guraspel.
/Asti t.f. Crashmissbrukare

Klagomålet framförd till Idiot-trummisen. :angry: :D
Crash antalet är nu halverat..
Sångstämman är riktigt bra, mycket känsla kommer igenom
(jag lyssnar efter känsla, inte om det är rent eller inte, ska det slå måste det ha känsla, behöver inte vara så rent)

Gillar ert samspel, du får det att låta som om ni satt i samma studio och spelade in tillsammans.
Vilket får mig att undra hur mycket bättre det skulle låta, när det redan nu låter så här bra :)

Ska bli kul att få följa den här fram till färdig!
/Josef

Det blir bara Bättre.. :D
Tack..
Riktigt bra, gillar särskilt den "kluriga guran" som kommer in ung vid 156.  :)
/Roffe H

Tack Roffe, ja den kluriga guran är jag riktigt nöjd med, trodde nog aldrig jag skulle få till det så här, men jag satte den på 1:a tagningen, helt ootroligt.. :o B)

V. 2.0 upp om några min..
Typ Nu !! :rolleyes:

 
« Senast ändrad: 14.10.2013, 14:54:53 by bjurte »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Ja du Bjurte, detta var inte lätt vad gäller basen. Älskar Martins briljanta spel så för mig får den vara hur hög som helst. Jag har nya lurar för lyssning som jag inte har lärt mig riktigt ännu vilket gör det svårt. Så jag litar mer på dig och andra här på forumet än på mig själv just nu... Dock har det kommit in ett litet oljud som jag tror kommer från basen strax innan första rundan kör igång. Samma på andra. Tror inte det hör till  :unsure: Trummisen låter mer sansad nu vad gäller crasharna. Det blev bättre. Kanske skulle han variera genom att köra hårdare på crashen under rysskören för att luta sig tillbaka ännu lite mer på sången? Osäker även här... Nåväl det är petitesser och åsikter som kan bortses från i en annars briljant mix! Du är sååå duktig på det här! :D


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
En låt som för mig mentalt tillbaka i tiden då riktiga låtar gjordes. Skulle vilja name droppa nåt men kommer inte på vad jag tänker på mer än att det känns som härlig musik. Pianot skönt lirat körerna gör en hel del för stämningen J Tull o basen Egba, guran med jazziga inslag smart o snyggt. Men om jag tror rätt så är det den bästa sånginsats jag har hört från Z den passar perfekt till det här ser fram emot en stämma också.
Snyggt colab detta :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Mycket fint och imponerande! Fick lite Camel-vibbar förutom i det jazziga gitarrsolot med fräcka harmonivändingar. Bra lirat. Mixen behöver jobbas med lite.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad ynot

  • vatten
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 826
  • i missed u
    • Visa profil
    • vassmusic.com
Gillar soundet o tycker det håller ihop fint
Gitarr jazz prylen är lite luddigt ,fattade den bättre i den högre oktaven,
Sångens ändelser på versen är lite off på några ställen (tror att det bästa är en rak ton utan böjning)
Bra jobbat

Tony
att leva är att dö


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Först tar jag tillbaka allt jag sagt om trummorna och hävdar motsatsen :blink: Nästan :P Några crash till på rysskören så sitter det!



En låt som för mig mentalt tillbaka i tiden då riktiga låtar gjordes. Skulle vilja name droppa nåt men kommer inte på vad jag tänker på mer än att det känns som härlig musik. Pianot skönt lirat körerna gör en hel del för stämningen J Tull o basen Egba, guran med jazziga inslag smart o snyggt. Men om jag tror rätt så är det den bästa sånginsats jag har hört från Z den passar perfekt till det här ser fram emot en stämma också.
Snyggt colab detta :D
Tjena Eddi! Tack för lyssning och kommentar. Bjurtes gitarr blev så cool tycker jag. Precis som jag hade hoppats på o Martin är ett proffs, PUNKT.  Det är jag som sjunger men tack vare Bjurtes genialiska insatser vid mixerbordet så är det inte off tune hela tiden... Jag väntar också med spänning på en andra stämma :ph34r:

Mycket fint och imponerande! Fick lite Camel-vibbar förutom i det jazziga gitarrsolot med fräcka harmonivändingar. Bra lirat. Mixen behöver jobbas med lite.

Tack Equality för vänliga ord, har inte riktigt koll på Camel utan hade Opeth i tankarna när jag satte ihop riffen. Fast det är ju också progg  :D

Gillar soundet o tycker det håller ihop fint
Gitarr jazz prylen är lite luddigt ,fattade den bättre i den högre oktaven,
Sångens ändelser på versen är lite off på några ställen (tror att det bästa är en rak ton utan böjning)
Bra jobbat

Tony

Kul att soundet funkar! Tack för lyssning och bra, konstruktiv kritik. Något att fundera vidare på. B)


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
---
Good shit:

Bra arr.
Bra och känslig sång.
Bra lir.

---

Could be better shit:

Gitarrsolot uppfattar jag som "sökt". Krångligt för sakens skull.
I slutet tycker jag ni ska försöka maskera bort det fula bruset.

---

Spännande låt!!


Utloggad slipperman

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 120
    • Visa profil
Vilken kul musik det finns på detta forumet! Tycker det låter kalasbra om allt, men jag är känslig för 127-nivån på virvlar och toms. Det hade lättat upp med lite spök-markeringar här och där.


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Skönt att lyssna på. SOlot är... annorlunda med kompets ackordsväxlingar där...
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
kan bara säga att det låter riktigt bra - skön låt att lyssna på !
/G
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Bribedant

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 378
    • Visa profil
  • Soundcloud: Bribedant
Fulsnygg låt. Första minuten jag lyssnade var jag totalt nollställd, men innan det tog slut såg jag ut så här  :D
Lätta vibbar av svensk 70 tals progg och de lite vågad harmisarna såg till det. Önskar den vore lite mjukare i soundet. Den där kören t.ex, en lite mer "mellow" mellotron skulle funka skitbra. bzzzzz... elektroniksurr i slutet, gillar.  B)
Gafftapesaturerad heldigitaliserad analogist


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
bzzzzz... elektroniksurr i slutet, gillar.  B)

I slutet tycker jag ni ska försöka maskera bort det fula bruset.

Jag tycker också sådant kan vara charmigt, men här lät det som pluggbrus mer än en riktig förstärkare som står och surrar.


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Appselut !! B)
Det kommer en ny mix med brustvätt och bortklipp av skräp samt lite mer sång..
Men jag tar allt på en gång, hold on Brothers and sisters.. :)

EDIT : Jag tror jag löst det, sorry Wernis men Myran har rätt, sololyssnat varje spår, det är Leslie-Guran som slår an sista ackordet.
Man hör hur batteriet på min 'analoga' Boss-kompressor håller på att sakta dö, då får man den där Bzzzande ful-disten..  B)

 
« Senast ändrad: 17.10.2013, 03:32:26 by bjurte »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
---
Good shit:

Bra arr.
Bra och känslig sång.
Bra lir.

---

Could be better shit:

Gitarrsolot uppfattar jag som "sökt". Krångligt för sakens skull.
I slutet tycker jag ni ska försöka maskera bort det fula bruset.

---

Spännande låt!!
Danke Herr W.
Själv är jag väldigt nöjd med solandet, Sökt ?? kanske, men med dom 'udda' harmorna som spelar där så har man inte så mycket val.
Detta är min personliga favvo del av låten, ville få det lite åt Cirkus-Jazz hållet och tycker det bli skit-coolt ! B)

Vilken kul musik det finns på detta forumet! Tycker det låter kalasbra om allt, men jag är känslig för 127-nivån på virvlar och toms. Det hade lättat upp med lite spök-markeringar här och där.

Ja du har nog rätt ang. trummorna, ska tänka lite mer på det i fortsättningen, får se om jag pillar mer på dom, fast jag tycker dom funkar ganska bra ändå !!

Skönt att lyssna på. SOlot är... annorlunda med kompets ackordsväxlingar där...

Härligt MAX du har fattat !! :D
kan bara säga att det låter riktigt bra - skön låt att lyssna på !
/G

Danke El Gurano.. :)

Fulsnygg låt. Första minuten jag lyssnade var jag totalt nollställd, men innan det tog slut såg jag ut så här  :D
Lätta vibbar av svensk 70 tals progg och de lite vågad harmisarna såg till det. Önskar den vore lite mjukare i soundet. Den där kören t.ex, en lite mer "mellow" mellotron skulle funka skitbra. bzzzzz... elektroniksurr i slutet, gillar.  B)

Tack Myran!
Ja det här är den där albumlåten som först bara smyger förbi men som växer för varje lyssning.
Och när man tar fram 'skivan' igen efter ett par år är det den ända man vill lyssna på och som satt störst intryck..
Skit bra låt och rolig att jobba med, tack Zorrow för förtroendet!!
Och snart blir den än bättre...
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Nepp..
« Senast ändrad: 06.11.2013, 23:40:06 by bjurte »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
EDIT : Jag tror jag löst det, sorry Wernis men Myran har rätt, sololyssnat varje spår, det är Leslie-Guran som slår an sista ackordet.
Man hör hur batteriet på min 'analoga' Boss-kompressor håller på att sakta dö, då får man den där Bzzzande ful-disten..  B)
Förstod inte svaret helt. Vill du ha kvar bzzzzz-et? I så fall är det ju no problems!! Annars kanske du bara kan göra slutackordet utan kompressor?

Danke Herr W.
Själv är jag väldigt nöjd med solandet, Sökt ?? kanske, men med dom 'udda' harmorna som spelar där så har man inte så mycket val.
Detta är min personliga favvo del av låten, ville få det lite åt Cirkus-Jazz hållet och tycker det bli skit-coolt ! B)
Jag menade helheten. Självklart är du hänvisad att sola över harmonierna. Skitsvängigt är cirkusdelen, men kanske onödigt krångligt harmoniskt då. Fast nu har jag lyssnat en andra gång och då föll mer på plats. Oftast lyssnar man (jag?) kanske på en låt en enstaka gång och möjligen någon uppföljning lite senare och då blir det ju första intrycket som kommer på pränt. Orättvist men ärligt möjligen.

Plinkas tillägg är ju strålande bra!!!


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Svar o svar.. ;)
Ville väl bara förklara att det faktiskt var 'Elektronikbrus' och inte Vst dito.
Självklart vill jag ju inte att det ska falla på en massa oönskade artifakter,så jag gör om slutet..
Det är sånt här jag är tacksam för att ni uppmärksammar, då jag själv är så pass hörselskadad
att jag inte hörde detta förens jag sololyssnat 'jättehögt' på slutdelen..
Lägger in ett 'alternativt' slut nu, så får vi se om jag gör om guran (orkar inte just nu, då den är analogt inspelad och inga presets som kan plockas fram i ett nafs.. :o )
Och visst blev det bra med 2:a stämman, fick ett helt annat djup, tack Plinka..
« Senast ändrad: 17.10.2013, 14:15:00 by bjurte »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad zorrow

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 977
  • Livet är för kort för att inte göra det man gillar
    • Visa profil
Tack Plinka! Fantastiska harmonier som tillför ett par dimensioner till!  :D Gillar verkligen!  :wub: Det nya slutet är riktigt bra det också även om jag saknar den gamle positivhalaren  ;) :wacko: :P


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Tack själva! Var kul att man fick vara med på ett hörn på denna, tycker den är riktigt skön, och riktigt snyggt gjord!
Plinkar på en låt...


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Jävlar va skön låt. Håller fullständigt med Eddi; "En låt som för mig mentalt tillbaka i tiden då riktiga låtar gjordes". Detta är en riktigt låt.
Basen är störtskön,och gitarren, och Plinka,  och trummorna, jättesköna brejkar... utom att jag hade sänkt virveln... fast det är märkligt men det är endast i partierna där hihaten är med. I partierna där ride-cymbalen spelar samtidigt som virveln upplever jag den inte alls för hög, virveln alltså :unsure:

My kind of music dethär :wub:

// Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Tack Plinka! Fantastiska harmonier som tillför ett par dimensioner till!  :D Gillar verkligen!  :wub: Det nya slutet är riktigt bra det också även om jag saknar den gamle positivhalaren  ;) :wacko: :P

Önska inte för mycket bara..Han är inte långt borta.. :D

Tack själva! Var kul att man fick vara med på ett hörn på denna, tycker den är riktigt skön, och riktigt snyggt gjord!

Du är välkommen ombord Plinka..

Jävlar va skön låt. Håller fullständigt med Eddi; "En låt som för mig mentalt tillbaka i tiden då riktiga låtar gjordes". Detta är en riktigt låt.
Basen är störtskön,och gitarren, och Plinka,  och trummorna, jättesköna brejkar... utom att jag hade sänkt virveln... fast det är märkligt men det är endast i partierna där hihaten är med. I partierna där ride-cymbalen spelar samtidigt som virveln upplever jag den inte alls för hög, virveln alltså :unsure:

My kind of music dethär :wub:

// Space


Tack Rymdfararen!
I den nya versionen har jag försökt att 'mjuka upp' virveln i Första halvan av sångsvängarna..

Som sagt Ny Version uppe med lite pill på virveln.. B)
« Senast ändrad: 18.10.2013, 15:56:06 by bjurte »
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Underbart skönt drömskt att lyssna på. Härliga instrumentljud och den där choir-stämman.
Plinka  :wub: kompleterar och levererar - härlig harmoni!
Skumma ackordsväxlingar i solopartiet - långt från övrig harmoni.
Konstnärernas frihet!
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Lazarus

  • Gäst
Jag kan bara instämma med resten av hyllningskören. Riktigt bra jobbat av alla medverkande.
...... Möjligtvis att trummorna kunde skifta till 6/4 istället för 3/4 på något ställe för att ge rytmen lite luft och variation.

Sicka harmonier......störtsköna.

Mvh
Lazarus


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Tack MaxB och Lazarus.

Intressanta funderinga där om 6/4:e delar kanske att jag lite längre fram tar fram denna och experimenterar lite.
Men just nu vill jag gå vidare mot nya utmaningar.
Denna ses numer som Färdig..
Tack alla för den fina responsen.. :wub:
Och sedan råkade jag visst göra en RoffeH när jag skulle flytta den dit..
Du och jag Roffe.. :D
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Du och jag, Bjurte!  :lol:
Det blev ju kanonbra till slut och kluriga guran är kvar, finemang!  :D
/Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Nu låter det jättefint! Snygg ljudbild och bra mix.
En bagatell - vid 84 sek finns ett dubbel-s, som väl beror på lite osynkad sång...
Jag formligen vältrar mig i höstvemod och trivs som fisken i frysen!  :)
/Asti t.f. Jonny Depp
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Lyssnade på den här på Fejjan och gillade, och det gör jag här oxå!

Underbart vemod :P

Snyggt collab hörrni!

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Nu låter det jättefint! Snygg ljudbild och bra mix.
En bagatell - vid 84 sek finns ett dubbel-s, som väl beror på lite osynkad sång...
Jag formligen vältrar mig i höstvemod och trivs som fisken i frysen!  :)
/Asti t.f. Jonny Depp

Tack igen Asti !!
Den där synkningen får vi väl lägga under benämningen "personlig charm" va ??

Knutte /t.f. Charmtroll

Lyssnade på den här på Fejjan och gillade, och det gör jag här oxå!

Underbart vemod :P

Snyggt collab hörrni!

/Marre

Jou ! man kan ju njuta av Deppet på Ansikts-bok oxo.. :D
Tack Maria min vän.. ;)
 
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad pxm

  • Strängsnubblare.
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 166
  • Jag har målat av min Jazzmaster !!
    • Visa profil
    • johanpaxom
Magisk !!!!
 :wub:

mvh
"French Rock is like english wine" (John Lennon)
https://www.facebook.com/groups/JazzTheoryForum/