Forum > Färdiga produktioner
Zorrow/Bjurte/Plinka/Martin - Falling Leaves
Gurano:
Lyssnar på denna igen och den är riktigt bra - vet inte om det beror på min usla lyssning men sången låter lite vass på sina ställen (ingen annan har skrivit om det så det är nog bara min lyssning som spökar - så skit i det :) )
/G
Eddi:
Min dator låste sig när jag försökte skriva en kommentar samtidigt som jag laddade upp en låt i cubase - det var bättre förr.
Nåväl - du är en mixmaster Bjurte allt i musikväg låter helt kanon på denna låt. Plinka låter på gränsen till för låg och för vass. Uffe ligger bra i volym men kanske något för vass. Om du skippar jazzpartiet så skulle denna kunna spelas på samtliga radiostationer idag - så modernt är det faktiskt - men det vill du väl inte göra - jag gillart men dagens radiolyssnare tror jag inte gör det.
Henric:
Trevlig lyssning bra låt, gitarrsolot sticker ut! :-)
Uppfattar sången som något låg eller otydlig, har svårt att höra texten ibland på sina ställen! Annars tycker jag detta var bra!
Marsall:
Verkligen en kanonlåt..Från start till mål :D..Men fortfarande så visslar S " en i min lyssning ....
bjurte:
Johan, Göran, Eddi, Henke och Marsall !!!
Tack för fina omdömen..
Ja jag får väl lyfta ur Jazzen för att tillfredställa den hungriga kommersialismen..
:D Skulle inte tro det va ??.. :D
Den sätter ju sin prägel på låten och ger den dess personlighet, vi uppskattar er gunst mer än att anpassa oss för Radio publiken (enl. mig personligen i alla fall :))
Men, jag får väl dra sången ett varv till, jag hör ju oxo att essen är lite väl påträngande.
Uffes sång var ju lite effekterad redan innan jag fick lägga händerna på den och det ställde till det lite.
Gillar inte D:essers dock, dom brukar bara förvandla allt material till Bomull.
Tillbaka till Arbetsbänken, återkommer.
Over and Out.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida