Forum > Demolåtar

even if u are dead i keep u alive 1.0.2

<< < (2/4) > >>

Roffe H:
Häftig gura bakom allt, sången är speciell, men fantasifull och ball. Kan bli en bra låt.  :)
/Roffe H

ynot:
MAX ... hade inte tänk på FZ alls men gjorde det sedan Tackar
Plinka   Som tur är tänker man bra med en mic framför munnen
Sigmund.. Japp det spretar var lixom inte meningen att bli nått ... det enda jag kan hålla ihop är nog riff metall
Marsall.. Tack för slingan .. hur göra lenny ?
Roffe h  ja jag är väl lite speciell så det lyser igenom   :)

Tackar för kommentarer o lysningar

Satt i dag fila lite medans killen somnande   blev super skumt zappa (helst när logic på egen hand la om ett trumspår)
Skall kolla vidare
mest var det nog en sång övning för att kolla hur rösten funkar med lite mindre tryck
Tack igen

o

krama varandra i musiken

Marsall:
Lenny variant?: Lägga det sköna gitarrgneket liite längre bak Lägga en luftig bas som pumpar snyggt efter sången och köra luftiga trummor som dom är nu..Kanske bara sång trummor i mitten nåt parti.(Bas?). Det finns potensial i denna goding"...  Rock on" ..

Jocke:
Intressant, lite spännande och oväntade vändningar. Kommer att tänka på någon låt av Prince av de här harmonierna... vet inte vilken för jag har inte lyssnat så mycket på honom... Tycker det är coolt att det hänger ihop - nästan - men skulle gärna höra en version där rytmiken synkar mera - iaf i vissa partier... för att skapa kontrast. Kul detta - kan bli riktigt bra - jobba på - vill höra mer! :)

Asti:
Bland det mest intressanta jag hört från dig! Riktigt spännande harmonier i "refrängen"
och skön, lagom återhållsam sång. Kanske är elpianot lite för högt i mixen....
Kunde tänka mig en akustisk kompgitarr eller möjligen stråkar, men det duger finfint så här!
/Asti t.f. tänkare

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion