Forum > Demolåtar
Eddi - Wothering Thoughts feat. MaxB
Eddi:
Jag skulle gärna se att både Asti o Eq anmäler sig till MixChallange även övriga förstås. Det vore verkligen kul att höra vad ni vill göra i en mix.
zorrow:
Bra låt Eddi (hörlurslyssnad)! Har samma kommentarer som ovanstående skribenter. Ingen idé tyvärr att jag ingår i mixtävlingen med mina obefintliga kunskaper i ämnet. Men det här blir bra när den blir bättre mixad! :D
Dividend:
Jag deltar gärna i tävlingar i mixning och matlagning :) men Wuthering stavas som WUthering med U :)
Eddi:
--- Citat från: zorrow skrivet 14.10.2013, 21:10:13 ---Bra låt Eddi (hörlurslyssnad)! Har samma kommentarer som ovanstående skribenter. Ingen idé tyvärr att jag ingår i mixtävlingen med mina obefintliga kunskaper i ämnet. Men det här blir bra när den blir bättre mixad! :D
--- Slut citat ---
Tack för lyss o tyck Z jag ser verkligen fram emot vad som blir av i mixarna o vad säger du - att du inte kan mixa... Det är inte april nu. Ska strax kommentera din o Bjurtes den var upp till diskussion tidigare idag.
--- Citat från: Dividend skrivet 14.10.2013, 21:53:38 ---Jag deltar gärna i tävlingar i mixning och matlagning :) men Wuthering stavas som WUthering med U :)
--- Slut citat ---
Klart du ska mixa Div sänder dig en länk. Nu kommer du att tro att jag hittar på men så här är det - jag kunde inte bestämma mig för worrying eller wuthering så jag hittade på ett nytt ord som beskriver känslan jag har på låtens innebörd.
Tac för tyck ser fram mot mix :D
equality:
--- Citat från: Eddi skrivet 12.10.2013, 01:19:55 ---Jag skulle gärna se att både Asti o Eq anmäler sig till MixChallange även övriga förstås. Det vore verkligen kul att höra vad ni vill göra i en mix.
--- Slut citat ---
Vore kul att få mixa nån av de dina (har ju prövat förr :D). En del av mina förslag sträckte sig visserligen utanför den parametern.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida