Forum > Demolåtar
Gurano & Plinka - Night comforts me
tigersoul:
Nej MYCKET puts är det inte frågan om, lite klarhet i sången, lite puts där det överlappar mellan stämmor här o var etc.
bjurte:
Jo lite mer 'klarhet' på Plinka skulle lyfta detta, skön låt annars, lite keltiskt över den
Lite större refräng är väl det ända jag skulle önska, men det blir väl förmycket meck då ?? :D
Plinka:
--- Citat från: bjurte skrivet 10.10.2013, 10:59:44 ---Jo lite mer 'klarhet' på Plinka skulle lyfta detta, skön låt annars, lite keltiskt över den
Lite större refräng är väl det ända jag skulle önska, men det blir väl förmycket meck då ?? :D
--- Slut citat ---
Menar du längre refräng, eller större, som fler stämmor/mer kör? :)
bjurte:
--- Citat från: Plinka skrivet 10.10.2013, 11:08:39 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 10.10.2013, 10:59:44 ---Jo lite mer 'klarhet' på Plinka skulle lyfta detta, skön låt annars, lite keltiskt över den
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jag menar nog mer utvecklade Harmonier och lite fler ackord, nu blir det mer som vers och brygga, men inte en förväntad/förlösande Jätte refräng.. :D
Missförstå mig inte, jag gillar det som det är, men det skulle sitta mumms med en lite Hittig Refräng.. B)
Plinka:
--- Citat från: bjurte skrivet 10.10.2013, 11:13:47 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 10.10.2013, 11:08:39 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Jag menar nog mer utvecklade Harmonier och lite fler ackord, nu blir det mer som vers och brygga, men inte en förväntad/förlösande Jätte refräng.. :D
Missförstå mig inte, jag gillar det som det är, men det skulle sitta mumms med en lite Hittig Refräng.. B)
--- Slut citat ---
Ah, jag förstår :) bra tanke där! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida