Forum > Demolåtar
Gurano - On the seventh day
Gurano:
--- Citat från: Asti skrivet 08.10.2013, 21:41:58 ---Fullt ös från början till slut! Det svänger fint, men kanske behövs ett lugnare parti
som ökar på effekten när låten tar fart igen..? Fina gitarrer som alltid.
/Asti t.f. Effektutlämnare
--- Slut citat ---
Jo det är driv från början, men jag tror att en bra lead/sång kan få bitarna på plats. Men tyvärr är ingen intresserad av att prova - så den hamnar nog i skräppåsen trots allt, fast jag tycker att det är ett gott sångunderlag!
Tack för dina tankar
/G
tigersoul:
Signerat Gurano hör man redan på första takten :P (i all välmening, det är bra!)
Väntar med spänning på sång o text, vad farao är det ingen som har hoppat på ännu? :P
Gurano:
--- Citat från: tigersoul skrivet 09.10.2013, 11:49:21 ---Signerat Gurano hör man redan på första takten :P (i all välmening, det är bra!)
Väntar med spänning på sång o text, vad farao är det ingen som har hoppat på ännu? :P
--- Slut citat ---
Ja vi har väl alla våra stilar - och jag har min - så e de!
Nope ingen har nappat på sång :(
/G
Plinka:
Riktigt snyggt och ösigt Gurano-verk :D
Hör i mitt inre öra en ylande Marre(om hon hade varit frisk) i full power...(gjorde hon det så skulle jag kunnat lägga en ljus stämma långt där bakom henne, om jag hade tid)
tigersoul:
Jo så är det alla har sin, även om din nog är tydligare (positivt) än de flesta här.
Tråkigt ingen har anmält sig, förmodar det inte finns någon text heller utan det är text+sång som gäller?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida