Forum > Färdiga produktioner
carpe ce'em - Falling
Jocke:
Så snyggt! :) Det här är inget jag vanligtvis lyssnar på men det här kan jag tänka mig att höra mer av! :wacko: :wub: Skön sång och precis lagom med instrument för att inte förta uppmärksamheten från leaden! :)
jonnerstone:
--- Citat från: Jocke skrivet 29.09.2013, 13:04:06 ---Så snyggt! :) Det här är inget jag vanligtvis lyssnar på men det här kan jag tänka mig att höra mer av! :wacko: :wub: Skön sång och precis lagom med instrument för att inte förta uppmärksamheten från leaden! :)
--- Slut citat ---
Kul att det gillas. Ja C har fått till ett stort men ändå luftigt arr. :)
Asti:
Skitbra sång, gitarr och ljudbild/arr!
Mixen är också riktigt bra bortsett från att jag tycker de suveräna gitarrsolona
vid ca 4 minuter samt i slutet borde höjas i mixen.
Låten som sådan tycker jag är lite för monoton. En så pass lång låt borde i mitt tycke
innehålla mer variationer vad gäller harmonier och dynamik...
Men ett rasande grant ljud! :)
/Asti t.f. Rasexpert
tigersoul:
Redan kommenterat på fejjan men upprepar mig här för andras njutning :P
1. Ja jag känner också igen det från något annat. Det är dock inget plagiat men det påminner oerhört om något, fråga mig inte vad.
2. Det låter kanonbra o jag är hur nöjd som helst med den. Ska jag kommentera något så känner jag att sången kunde ha lite mer skjuts, lite mer feeling, den känns lite kontrollerad. Däremot ligger den hur bra som helst i mixen det handlar om sånginsatsen som kunde vara lite mer frisläppt i brist på bättre ord. Särskilt där det finns utrymme att ta i ordentligt.
3. Slut på meddelandet.
:P
Plinka:
Snyggt, låter ju som det kan bli en radiohit! Skön sång måste jag säga och arret välgjort och snyggt. Blir lite nyfiken på texten, kan ni bjuda på den? :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida