Forum > Färdiga produktioner
carpe ce'em - Falling
Clemens:
--- Citat från: Plinka skrivet 30.09.2013, 10:40:11 ---Snyggt, låter ju som det kan bli en radiohit! Skön sång måste jag säga och arret välgjort och snyggt. Blir lite nyfiken på texten, kan ni bjuda på den? :)
--- Slut citat ---
Halloj! Jonnerstone får lägga upp texten...Kul att du gillar! :)
Clemens:
--- Citat från: Altsax skrivet 30.09.2013, 11:47:23 ---Jättesnygg och skön färdig låt. Om du lägger upp det på lite olika ställen så håller jag tummarna :)
/Josef
--- Slut citat ---
Tackar! jo..det blir nog på fler ställen. :)
Clemens:
--- Citat från: Freddy skrivet 30.09.2013, 21:12:16 ---Allt låter väldigt bra och välbalanserat. Men jag saknar feeling och känsla. Fastnar inte för låten, ni har gjort hookigare grejer tidigare.
Men ni kommer hur som helst få till en grym platta, men detta blir nog en mellanlåt för mig :D
--- Slut citat ---
Nästa låt kanske? Vill man ha känslor och feeling får man lyssna på Eva Rusz på Radio1 :P
Clemens:
--- Citat från: djonas skrivet 30.09.2013, 21:45:38 ---Hej Clemen!
Va kul att du/vi kom i mål med låten. =)
Sången låter kanon. Mixen är också bra, men jag håller med om att gitarren överlag kanske kunde få komma fram lite mer. =)
Mvh / Jonas
--- Slut citat ---
Tjena!
Ja, man blir lätt beroende av dina gitarrprylar! :) Kan ju säga att det var på vippen att hela projektet gick i stöpet pga kontrollrummets PM som inte kommer fram. Så ett tips är ju att inte använda den funktionen på forumet :(
Gurorna har åkt upp några snäpp nu..skall bara fixa lite till! Tack för ett superjobb! :)
Bribedant:
Jomen det här var najs. Lunkar på rätt skönt, låten. Väldigt bra sjunget.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida