Forum > Färdiga produktioner

carpe ce'em - Falling

(1/6) > >>

Clemens:
LÅTNAMN: Falling
ARTIST/GRUPP: carpe ce'em
GENRE: Pop
LÅTLÄNGD: 05:00
KOMPOSITÖR:Clemens, Jonnerstone
Sång & text: Jonnerstone
PRODUCENT: Clemens
Gitarr: Jonas Ekestubbe
INSPELNINGSÅR: 2013
FORMAT: mp3

Var ett tag sedan man postade en låt, tidsbrist skulle man kunna säga. Den här låten blir den första skriven i det löst sammansatta projektet " carpe ce'em " som består av Clemens och Jonnerstone. Dock finns ju fler låtar som vi gjort tillsammans så allt kommer väl falla inom det här projektet. Kommentarer i stor och smått uppskattas!   :)

MaxB:
Ja det låter riktigt bra !

equality:
Låten bra + sången bra + guran bra + mixen bra = jättebra allting!  :D
Spotify + P3 and the rest will be history. Nemen helt klart tycker jag den har rejäl hitpotential.  :) B)

Eddi:
Vet inte om jag känner igen det här från något ... tror det....?

jonnerstone:

--- Citat från: MaxB skrivet 28.09.2013, 23:50:18 ---Ja det låter riktigt bra !

--- Slut citat ---

Tackar  :)

--- Citat från: equality skrivet 29.09.2013, 03:07:32 ---Låten bra + sången bra + guran bra + mixen bra = jättebra allting!  :D
Spotify + P3 and the rest will be history. Nemen helt klart tycker jag den har rejäl hitpotential.  :) B)

--- Slut citat ---

Ja, vi får snacka ihop oss om det här med Spotify och iTunes. P3 är ju lite svårare  :D
Kul att det gillas!

--- Citat från: Eddi skrivet 29.09.2013, 03:13:32 ---Vet inte om jag känner igen det här från något ... tror det....?

--- Slut citat ---

Jo men visst. C hade ju en instrumental version av denna uppe som endast byggde på versen. Jag fick en sångidé som jag la upp. Sen dess har vi omarbetat den, lagt till refränger, gitarrer från djonas mm  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion