Forum > Demolåtar

Gypsystile, Cajun, Nytt projekt

<< < (8/9) > >>

Henric:

--- Citat från: MaxB skrivet 17.10.2013, 00:56:53 ---
--- Citat från: Henric skrivet 16.10.2013, 19:24:03 ---vad lyssnar du i? Hur är rummet du lyssnar i?
Hade varit intressant om någon annan lagt sej i denna diskussionen!  B)

--- Slut citat ---

Håller med dig till 110%. Var är alla kompetenser? Jag lyssnar io lurar som inte är märkvärdiga men enligt mig är de bra. I dem hör jag nyanser och basen på ett sätt som jag tror är ganska autentiskt. Där välter mixen över åt höger då man hör golvpukan.

Fram ni andra och dödförklara mitt tips eller underbygg det med några ord.

--- Slut citat ---

Det där med att golvpukan skulle vara så stark att mixen tippar över till höger dödförklarar jag direkt!  B)

MaxB:

--- Citat från: Henric skrivet 17.10.2013, 17:02:14 ---
--- Citat från: Henric skrivet 16.10.2013, 19:24:03 ---vad lyssnar du i? Hur är rummet du lyssnar i?

--- Slut citat ---

Håller med dig till 110%. Var är alla kompetenser? Jag lyssnar io lurar som inte är märkvärdiga men enligt mig är de bra. I dem hör jag nyanser och basen på ett sätt som jag tror är ganska autentiskt. Där välter mixen över åt höger då man hör golvpukan.

--- Slut citat ---

Det där med att golvpukan skulle vara så stark att mixen tippar över till höger dödförklarar jag direkt!  B)

--- Slut citat ---

Varför plockar ingen annan kr-kompetens upp stafettpinnen. Finns nog inte nån som har bättre lyssning än jag med mina 200 kronors-hörlurar, ingen annan som hör om jag är ute och cyklar eller ej.   B)

Roffe H:
Tycker också att sången är lite "vass" och drar i min smak lite för mycket åt dansbandshållet, men om du vill ha det så, så ska det vara så?  :) Hur som helst bra lirat, kanoners.  :D
/Roffe H

Henric:

--- Citat från: Roffe H skrivet 17.10.2013, 19:05:16 ---Tycker också att sången är lite "vass" och drar i min smak lite för mycket åt dansbandshållet, men om du vill ha det så, så ska det vara så?  :) Hur som helst bra lirat, kanoners.  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---

Precis uppdaterat med en förstärkning i lowmid...läs första inlägget!  ;) Dansband är en oerhört älskad genre av många människor och förtjänar enligt min mening samma respekt som alla andra musikgenres!!! Det sista dansbandet jag spelade med har passerat 5000 friends på facebook!

Henric:

--- Citat från: MaxB skrivet 17.10.2013, 18:57:08 ---
--- Citat från: Henric skrivet 17.10.2013, 17:02:14 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Varför plockar ingen annan kr-kompetens upp stafettpinnen. Finns nog inte nån som har bättre lyssning än jag med mina 200 kronors-hörlurar, ingen annan som hör om jag är ute och cyklar eller ej.   B)

--- Slut citat ---

Lagt ett highpassfilter på pukorna från 35hz samt sänkt dom lägsta pukorna -0,5db! Skillnad? :wacko:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion