Forum > Färdiga produktioner
Ola Och Ynot: Despicable me
Ola:
Halloy här kommer en rykande färsk mix
Med Ynot bakom micken :) och jag bakom knapparna och spakarna o reglarna :D
Mvh Ola
MaxB:
Här är det bra tryck till frukostsmörgåsen. Börjar lugnt sen sätter jag pålägget i halsen.
Bra tryck med denna sångröst.
Plinka:
Ah, riktigt snyggt och mäktigt! Gillar öset, och bra med den irriterande geting-aktiga gitarren bakom sångsösten som är galet bra! :D
Jocke:
Tungt! :)
Gillar syntkompen (eller vad det är) - det påminner lite om när John Lord jackar in sin Hammond i en Marshall stack i Highway star... Tycker det där soundet känns som ett signum för den här låten och skulle vilja höra det längre fram med mer botten. Annars är det toppen! :)
Ola:
--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2013, 07:44:14 ---Här är det bra tryck till frukostsmörgåsen. Börjar lugnt sen sätter jag pålägget i halsen.
Bra tryck med denna sångröst.
--- Slut citat ---
Tack max B hoppas det löste sig utan en heimlich :)
--- Citat från: Plinka skrivet 26.09.2013, 09:21:05 ---Ah, riktigt snyggt och mäktigt! Gillar öset, och bra med den irriterande geting-aktiga gitarren bakom sångsösten som är galet bra! :D
--- Slut citat ---
Tack Plinka geting gitarren hmmm inte den spansk influerade eller ?
--- Citat från: Jocke skrivet 26.09.2013, 19:29:43 ---Tungt! :)
Gillar syntkompen (eller vad det är) - det påminner lite om när John Lord jackar in sin Hammond i en Marshall stack i Highway star... Tycker det där soundet känns som ett signum för den här låten och skulle vilja höra det längre fram med mer botten. Annars är det toppen! :)
--- Slut citat ---
Hej Jocke nop inga syntar på denna bara gitarr bas och trummor o ynot
jag fick lite turbolover känsla över gitarr ljudet iof så är det gitarrsyntar.
tusen tack för feedback
Det jag blev riktigt nöjd med är sångmixen i början av låten. ett spår som ligger före, en lead och en släpande o den spansk influerade rena gitarren o ynot så klart
'Mvh Ola
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida