Forum > Demolåtar
Plinka & vänner: The Little Seed /Stompa
Sigmunds:
:D Det er ganske sent på kvelden för jeg kanskje, en sjelden gang, er på dansegulvet.., men her rykker det jo i foten med en gang :)
Kanskje litt mange ord.. Ellers er det eneste som mangler en sitar her og der.. eller et annet etnisk strengeinstrument.. :)
pxm:
åh, tack, Plinka - nu blev jag på gott humör !!!!
Du gör riktigt bra och rolig musik...
Jag gillar den här och kommer inte på något som kan tillföras för att göra den bättre....
mvh
Tokai:
Älskar sanden som panoreras!
Fler borde höger-vänster panorera.
Gillar helt klart alla percussions!
Tror jag sagt det förut men din sång låter väldigt sångerskan i X-Ray Spex, fast dom var lite mer punkigare.
Är väl inte så förtjust i att hoppa och studsa, mest promenader och lite korta löp, men här blir man frestad!
Asti:
Härligt driv i den här! Snygga percussions!
Skön låt som man blir glad av! :)
/Asti t.f. Glad
Plinka:
Ursäkta sena svar, har varit lite mycket det sista... :)
--- Citat från: Gurano skrivet 26.09.2013, 13:26:42 ---Låter som ett skitskönt stomp :)
Bra ljud, men viss lite gura skulle inte vara helt fel tycker jag
/G
--- Slut citat ---
--- Citat från: Dividend skrivet 26.09.2013, 19:10:53 ---SLäng för fan inte in en gura. Håll den synthpopig, låter lite 80-tal och dansmusik.
--- Slut citat ---
:D Tackar bägge för lyssning och komments! Härligt att vi aldrig är helt överens här på KR med, gott med lite motstånd :lol:
--- Citat från: hogge skrivet 26.09.2013, 15:29:25 ---Har alldeles för dålig lyssning (just nu) för att kunna utvärdera, men det jag hör, i mina skrikiga laptophögtalare låter som en annorlunda och svängig liten truddelutt.. Lattjo helt enkelt.. Ska lyssna igen lite senare..
--- Slut citat ---
Thanx! :)
--- Citat från: Sigmunds skrivet 27.09.2013, 16:12:46 --- :D Det er ganske sent på kvelden för jeg kanskje, en sjelden gang, er på dansegulvet.., men her rykker det jo i foten med en gang :)
Kanskje litt mange ord.. Ellers er det eneste som mangler en sitar her og der.. eller et annet etnisk strengeinstrument.. :)
--- Slut citat ---
Bra att det rycker lite i foten, nästa steg blir att stompa runt som en galning! Till sist gör du coola 80-tals-moves med hela kroppen ;) Ja, många ord blir det...Kan inte låta bli!! :D
--- Citat från: pxm skrivet 27.09.2013, 17:48:45 ---åh, tack, Plinka - nu blev jag på gott humör !!!!
Du gör riktigt bra och rolig musik...
Jag gillar den här och kommer inte på något som kan tillföras för att göra den bättre....
mvh
--- Slut citat ---
Tack paxom! Det var en fin kommentar, tack! :D
--- Citat från: Tokai skrivet 27.09.2013, 23:11:41 ---Älskar sanden som panoreras!
Fler borde höger-vänster panorera.
Gillar helt klart alla percussions!
Tror jag sagt det förut men din sång låter väldigt sångerskan i X-Ray Spex, fast dom var lite mer punkigare.
Är väl inte så förtjust i att hoppa och studsa, mest promenader och lite korta löp, men här blir man frestad!
--- Slut citat ---
Ja, jag är barnsligt förtjust i både percussions, panoreringar och effekter, vill ju gärna leka med musiken! Jag gillar faktiskt punkigt med :) Och om trummorna till och med frestar en hopp-lös studsmotståndare så får man väl vara nöjd ;)
--- Citat från: Asti skrivet 29.09.2013, 20:26:29 ---Härligt driv i den här! Snygga percussions!
Skön låt som man blir glad av! :)
/Asti t.f. Glad
--- Slut citat ---
Tackar!! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida