Forum > Färdiga produktioner

Lazarus: Ozymandias - King of Kings

(1/6) > >>

Lazarus:
Hej gott folk.

Det var ett tag sedan man gläntade på dörren till Kontrollrummet och tittade in.

Jag tänkte att det kanske fanns lite idéer om hur jag skall slutföra mitt senaste elände.

Det enda jag känner att jag har spikat är dom akustiska gitarrerna. Alla andra spår skall filas till, partier saknar melodi, partier saknar alla instrument, partier kanske skall ha andra instrument.

Strukturen är, som vanligt när det gäller mina låtar, något rörig, till en stor del beroende på att det ju är instrumental musik.

Mvh
Lazarus

MaxB:
Ja den här ser inte lätt ut att ta med sig till mp3-spelaren för att lyssna på väg till arbetet imorgon.  ;)
Kanske går att ordna till imorgon morgon. Låter lovande!

Eddi:
Ojojoj totally wonderbaum. Mycket Hacket och Banks här jag störtgillar om det nu är ett ord :D

Altsax:
härligt drag
lite sång på den så
grädde på moset :)
/Josef

Jocke:
Va bra du är! :)

Känns först lite som "alla ägg i samma korg" men efterhand får jag känslan att du inte spelar tillräckligt länge på varje tema...  :wacko: Variation och idéer tycks finnas i en aldrig sinande ström... ;) Gamla idoler som tex Yes hade ju fått ihop ett dubbelalbum med en enda låt över alla 4 sidorna av det här... B) Tycker du ska försöka bryta ut några teman att jobba vidare på - då menar jag inte fler instrument utan och försöka hitta leads - skala ner och sök melodier. Kul lyssning! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion