Forum > Demolåtar
Emu: Lullaby for S
Dividend:
Fint. Ditt sånguttryck är genuint om än det falskar värre än jag förmår på några ställen :D (Pitch corr, kan göra fel värre har jag upptäckt :lol: )
Ska bli intressant att följa.
Edit: Jag gillar inte det där diskantrika ljudet som ackompanjerar en genom hela låten. Den stör mot sången också.
Emulator:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.09.2013, 14:35:52 ---Mmmm..
Stillsamt och fint.Inga direkta förslag,yla om och kanske läta liiite på sångreverbet :)
Ju svagare man sjunger,desto svårare att hålla ton.Det märks i slutet på sångfraserna då luften tar slutt..
STORA andetag T så blir det perfa.
Såg att du hade en låt till,kikar på den senare eller i morrn..
Mike
--- Slut citat ---
Japp, verkligen MYCKET svårare att hålla tonen på lågvarv, men de e väl bara att öva!
Tack för tyck, och visst skall det blöta tas ner lite :)
--- Citat från: Dividend skrivet 16.09.2013, 21:18:25 ---Fint. Ditt sånguttryck är genuint om än det falskar värre än jag förmår på några ställen :D (Pitch corr, kan göra fel värre har jag upptäckt :lol: )
Ska bli intressant att följa.
Edit: Jag gillar inte det där diskantrika ljudet som ackompanjerar en genom hela låten. Den stör mot sången också.
--- Slut citat ---
Ja, det river lite obekvämt i hela själen när man lyssnar :D Kluven själv. skall frösöka runda av diskanten lite, gillar slingan, men ksnek den är mest i vägen...
tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida